کد خبر: 105247
A

نامه دعوت و درخواست پویش مردمی و داوطلبانه جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان از رئیسی برای حضور در انتخابات+متن

؛ دبیر پویش مردمی جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان ضمن اعلام ارسال نامه دعوت و درخواست جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان از رئیس جهت ورود به انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمادگی جهت همکاری و حمایت همه جانبه از ایشان خبر داد.

نامه دعوت و درخواست پویش مردمی و داوطلبانه جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان از رئیسی برای حضور در انتخابات+متن
 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دبیر پویش مردمی جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان ضمن اعلام ارسال نامه دعوت و درخواست جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان از آیت الله رئیس جهت ورود به انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمادگی جهت همکاری و حمایت همه جانبه از ایشان خبر داد.

دکتر علی طبرستانی  دبیر پویش افزود: طی 2 سال گذشته بیش از 50 جلسه با حضور بیش از هزار متخصص، تولید کننده و کارآفرین در قالب هم اندیشی و همایش با همکاری داوطلبانه متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان در موضوعات تخصصی ساختمان، صنعت و محیط زیست و حوزه مدیریت شهری برگزارگرده ایم و تقریبا در همه موضوعات، یکی از نقاط مورد نقد، عملکرد دولت در سطوح مختلف بوده است. امروز  سطح ناکارآمدی دستگاه اجرایی کشور به دغدغه تمام متخصصین، تولیدکننده¬گان و کارآفرینان تبدیل شده است. قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی از اهمیت بالایی  درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود شرایط رو به بهبود و سامان حرکت کند.
جمع بندی در بین اعضای این پویش به اجماع و اتفاق، درخواست و دعوت از آقای رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است و اعلام همکاری و حمایت همه جانبه در صورت حضور ایشان در انتخابات است. 
متن نامه به قرار زیر است:
برادر گرامی  حضرت  حجت الاسلام  و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
با سلام  و احترام

 

 ضمن آرزوی سلامتی  احتراما به اطلاع می¬رساند پویش جمعیت مردمی متخصصین، تولیدکنندگان و کارآفرینان تهران با حضور  داوطلبانه فعالین حوزه های عمرانی و محیط زیستی ، اصناف و بازاریان تهران، فعالان حوزه شهرک های صنعتی  ، فعالان بخش خصوصی خدمات شهری تهران و اساتید حوزه دانشگاه با شبکه دسترسی  به  بیش از یک میلیون و  ششصدهزار متخصص و صنعتگر نسبت به حل مشکلات حوزه ساختمان، صنعت ، محیط زیست و خدمات شهری به طور جدی دغدغه‌‌مند و مستمرا پیگیر است.
    بدون شک خواسته اصلی شفافیت در همه حوزه های اجتماعی فرهنگی و سیاسی و به ویژه اقتصادی و صنعتی و تولید محور است تا از رشد سوءمدیریت،گسترش فساد و ضایع شدن سرمایه های مادی و معنوی این سرزمین جلوگیری شود.پاسخگو و متعهد بودن مجریان و همه خدمتگزاران کشور به ملت، پرهیز از ایجاد تنش و حمایت از تولید و رونق بخشیدن به حوزه ساختمان، کشاورزی و صنعت از ضروریات انکارناپذیر ویژگیهای مسوولین  در این مرز و بوم است. توجه به زیرساخت های صنعتی و تولیدی و ارتقای سطح زیست محیطی و زیستی مردم در همه ابعاد بایستی در الویت اول برنامه ریزی کلان این سرزمین قرار گیرد. 
تحول در نظام مدیریتی ایران زمین به یک ضرورت تبدیل شده است. امروز  سطح ناکارآمدی دستگاه اجرایی کشور به دغدغه تمام متخصصین، تولیدکننده¬گان و کارآفرینان تبدیل شده است. قوه مجریه به سبب قدرت تاثیر بر تمام ارکان داخلی و خارجی از اهمیت بالایی  درکشور برخوردار است و در صورت استقرار دولتی مقتدر و انتخاب رئیس جمهوری که روحیه خدمتگزاری و کارنامه روشنی در خدمت به مردم با خصوصیت مهم پاکدستی و فسادستیزی نیز داشته باشد انتظار آن می رود تا این روزهای تلخ که بر اثر سوء تدبیر و نگاه به خارج به جای تکیه بر توان داخلی، خسارات جبران ناپذیر برکشوری پهناور و اقتصاد نظام اسلامی و معیشت مردم به بار آورده است جای خود را به روشنایی، وسعت رزق مردم و  اقتدار بیشتر در عرصه بین المللی بدهد.
         پیش نیاز تحول ساختاری درکشور، تحول در نظام مدیریتی و دولتی کشور است و امروز ضروری است قوه مجریه مبتنی بر آخرین دستاوردهای بشری اصلاح و به شکل صحیح ساماندهی شود.   جبران عقب‌ماندگی و حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های اقتصادی تولید و کارآفرینی، مبارزه همه‌جانبه با فساد، استقرار عدالت و گسترش شفافیت و کارآمدی نهادها نیاز به تحول عمیق و ساختاری دارد که قلب آن نظام مدیریتی و اجرایی کشور است.
امروز نظام مدیریتی و اجرایی کشور نیازمند یک جراحی صحیح و عالمانه است که طبیب آن را مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخاب خواهند نمود.همانطور که تحول و بهبود شرایط در دستگاه قضایی شروع و سرعت گرفت و موجب امیدواری جامعه شده است. انتظار افکار عمومی و خصوصا بدنه متخصصان و تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور این است که آهنگ تحول در سایر ساختار های ملی تسری و گسترش یابد و تبدیل به گفتمان عمومی و مسلط در تمام سطوح حکمرانی شود.
پویش جمعیت مردمی متخصصین و تولیدکنندگان و کارآفرینان نسبت به اعلام آمادگی جهت همکاری و حمایت همه جانبه از حضرتعالی و کلیه  مدیران  و مسئولانی که دارای نگاه صحیح نسبت به بخش ساختمان ، صنعت ،کشاورزی ، محیط زیست و دیگر حوزه های تخصصی مورد نظر ، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و تعامل اعلام میدارد.  
به همین منظور پویش مردمی جمعیت متخصصین، تولیدکنندگان و به اتفاق و اجماع از جنابعالی درخواست می کند با حضور موثر و وحدت آفرین خود در کسوت کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و همزمان با گام دوم انقلاب ،شرایط را برای تشکیل یک دولت جوان و کارآمد جهت تحقق برنامه ها و آرمان ها ایران زمین، تا انشاالله و با رویکرد تحولی، زمینه سازکارآمدی نظام اجرایی کشور و شکل‌گیری ایران قوی در گام دوم انقلاب باشید.  
امید است با همکاری و هم افزایی بیش از پیش ، شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه در همه حوزه ها از جمله حوزه های فنی و صنعتی و تخصصی در کشور عزیزمان باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر