کد خبر: 105321
A

محمدرضا صباغیان: اگر وزارت خارجه برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، قوه قضاییه آنها را محاکمه خواهد کرد

نماینده مردم بافق در مجلس گفت: اگر دستگاه دیپلماسی برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا محاکمه آنها را کلید می‌زند.

محمدرضا صباغیان: اگر وزارت خارجه برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، قوه قضاییه آنها را محاکمه خواهد کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس یازدهم در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان طی تذکر شفاهی اظهار داشت: اگر دستگاه دیپلماسی برجام دیگری را به مردم تحمیل کند، مجلس شورای اسلامی ودستگاه قضا محاکمه آنها را کلید می‌زند زیرا اگر حقوق ملت تضییع شود دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

وی خطاب به رئیس دولت و دستگاه دیپلماسی افزود: به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و استقامت طاقت‌فرسای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه و همچنین مصوبه به هنگام مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها فشنگ در تفنگ خالی دشمن گذاشته شد لذا امیدواریم دستگاه دیپلماسی اقدام به چیدن میوه نارس نکند و از هول حلیم در دیگ ترفندهای آمریکا نیفتد.

صباغیان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده ایران نباید در قبال همان تعهدات قبل پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند، مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب نیز این است که همه تعهدات از سوی طرف مقابل اجرا و پس از راستی‌آزمایی مذاکره انجام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر