کد خبر: 105427
A

نخست وزیر کره جنوبی دیداری با روحانی ندارد

به دنبال طرح گمانه‌زنی‌هایی درباره برنامه‌ریزی برای انجام دیدار نخست وزیر کره جنوبی با رئیس جمهوری اسلامی ایران، منابع آگاه اعلام کردند چنین موضوعی صحت ندارد و از سوی دفتر رئیس جمهوری برنامه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته نشده است. نخست وزیر کره با علی لاریجانی رئیس سابق مجلس دیدار کرده که عجیب به نظر می رسد. این اولین بار در طول ۴۴ سال گذشته است که نخست وزیر کره جنوبی به تهران سفر می‌کند.

نخست وزیر کره جنوبی دیداری با روحانی ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چانگ سیه کیون نخست وزیر کره جنوبی روز یکشنبه در رأس هیاتی از مقامات کره‌ای وارد تهران شد.

وی پس از استقبال توسط وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه مهرآباد در مجموعه سعدآباد تهران از سوی اسحاق جهانگیری مورد استقبال رسمی قرار گرفت. پس از این مراسم نیز هیات‌های عالی رتبه دو کشور مذاکرات خود را درباره موضوعات مورد علاقه طرفین در دستور کار قرار دادند.

قرار است نخست وزیر کره جنوبی در این سفر با رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و گفت‌وگو کند. دیدار دوستانه با علی لاریجانی رئیس سابق مجلس نیز از دیگر برنامه‌های سفر سیه کیون به تهران است.

ایسنا نوشته؛ به دنبال طرح گمانه‌زنی‌هایی درباره برنامه‌ریزی برای انجام دیدار نخست وزیر کره جنوبی با رئیس جمهوری اسلامی ایران،  منابع آگاه اعلام کردند چنین موضوعی صحت ندارد و از سوی دفتر رئیس جمهوری برنامه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته نشده است.

نخست وزیر کره با علی لاریجانی رئیس سابق مجلس دیدار کرده که عجیب به نظر می رسد

این اولین بار در طول ۴۴ سال گذشته است که نخست وزیر کره جنوبی به تهران سفر می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر