کد خبر: 105428
A

بهروز کمالوندی: در کانال دودکش ۷ متری تاسیسات نطنز سقوط کردم، پایم شکست/ مدتی در کانال دودکش تنها ماندم/ پای راستم شکستگی جدی دارد

سخنگوی سازمان انرژی اتمی توضیحاتی را در مورد جزئیات حادثه ای که حین بازدید از مجتمع هسته ای نطنز برای وی پیش آمد، ارائه کرد.

بهروز کمالوندی: در کانال دودکش ۷ متری تاسیسات نطنز سقوط کردم، پایم شکست/ مدتی در کانال دودکش تنها ماندم/  پای راستم شکستگی جدی دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره حادثه پیش آمده برای وی حین بازدید از مجتمع هسته‌ای نطنز گفت: هم اکنون مشکل جدی ندارم، ولی دوره نقاهت درمانی مدتی طول خواهد کشید، اما پس از بهبودی کار را با جدیت ادامه می‌دهم. به دلیل شکستگی پا، از آتل استفاده می‌کنم و با توجه به زخم صورت (گونه‌ها) و آسیب دیدگی مهره کمر باید مدتی تحت نظر باشم.

وی با بیان اینکه خدا لطف کرد و گروه پزشکی بسیار خوب و متعهدانه رسیدگی کردند، افزود: هر اقدامی که نیاز بوده است گروه درمانی در کمتر از ۲۴ ساعت انجام دادند و امروز هم به تهران منتقل خواهم شد.

کمالوندی وضعیت عمومی خود را خوب توصیف کرد و درباره جزئیات این حادثه، اظهار کرد: بعد از حادثه بامداد یکشنبه در تاسیسات نطنز بلافاصله به این مکان آمدم و در محل، در حال اطلاع رسانی و صحبت با رسانه‌ها بودم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: وقتی برای بازدید به داخل سایت رفته بودم، در بخشی از آنجا مقداری ورق‌های آلومینیومی پخش شده بود که بخشی از این ورق، روی دریچه‌ای را پوشانده بودند. روی این ورق‌های آلومینیومی رفتم و به پایین سقوط کردم که گودال حدود ۷ متر ارتفاع داشت.

وی افزود: پس از این سانحه، مدتی تنها ماندم و قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی تلاش کردم که از آن گودال خارج شوم که امکان نداشت، خوشبختانه با تلاش نیرو‌های امداد به بیمارستان منتقل شدم و گروه درمانی بسیار خوب رسیدگی کردند.

کمالوندی گفت: اقدامات اولیه تشخیصی و عکسبرداری‌ها در بیمارستان انجام و مشخص شد که پای راست شکستگی جدی دارد و پای چپ هم آسیب دیده است، مقداری هم گونه ام آسیب دیده است که، چون کلاه ایمنی داشتم آسیب دیدگی ناحیه سر نداشتم.

منبع: YJC

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر