کد خبر: 105529
A

احد آزادیخواه: تولید کننده ماسک ما در ملایر هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبرو است

نماینده ملایر در مجلس گفت: 2 واحد بافتینه و بافتسان ملایر با 500 نفر کارگر در سال کرونایی 1399 بیش از 8 و نیم میلیارد پارچه ماسک تولید کرده و در اختیار تولیدکنندگان قرار داده اند که 6.5 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است.

احد آزادیخواه: تولید کننده ماسک ما در ملایر هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبرو است

به گزارش دیده بان ایران، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای بهداشت و صمت اظهار داشت: دو واحد بافتینه و بافتسان ملایر با 500 نفر کارگر در سال کرونایی 1399 بیش از 8 و نیم میلیارد پارچه ماسک به قیمت 125 تومان تولید کرده اند و در اختیار تولیدکنندگان قرار داده اند.

وی افزود: بر این اساس 6.5 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شده است؛ کار فاخری که در حوزه اقتصاد مقاومتی به امر رهبر معظم انقلاب رقم خورده و جانانه ولایتمداری خود را اثبات کرده اند، اما برخی جریانات چوب لای چرخ می‌گذارند و اتهام و افترا و حرف های بی اساس در جامعه طرح می‌کنند.

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: یک تولیدکننده به جای اینکه سرمایه خود را در کانادا و آمریکا بخواباند، در میدان خدمت به 85 میلیون نفر جمعیت، هر لحظه با اراجیف و مزاحمت روبرو است.

آزادی خواه خاطرنشان کرد: بارها درخواست ملاقات این تولیدکنندگان با وزیر بهداشت و درمان را داده ایم، انتظار می رود که در شرایطی که آنها 95 نیاز پارچه ماسک در کشور را تولید می کنند، وزیر بهداشت با آنها ملاقاتی داشته و خداقوتی بگوید.

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر