کد خبر: 105588
A
دیده بان ایران:

دفتر محمود احمدی نژاد: به «فائزه هاشمی» پیشنهاد معاون اولی ندادیم

شب گذشته فائزه هاشمی با شرکت در یک نشست خبری کلاب هاوس مدعی شده بود که "محمود احمدی‌نژاد به او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیشنهاد معاون اولی داده ولی او به خاطر عملکردش در سال ۸۸ و توهین‌هایی که به پدرش کرده نپذیرفته است. هاشمی گفت: درخواست ائتلاف داد، اما قبول نکردم.

دفتر محمود احمدی نژاد: به «فائزه هاشمی» پیشنهاد معاون اولی ندادیم

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال تلگرامی دولت بهار که فعالیت های انتخاباتی «محمود احمدی نژاد» را پوشش می دهد در واکنش به اظهارت شب گذشته «فائزه هاشمی» در کلاب هاوس نوشت: "مطالب منتشرشده در رسانه‌ها، منسوب به سرکار خانم فائزه هاشمی با ادعای پیشنهاد ائتلاف یا معاون اولی از سوی دکتر احمدی نژاد به ایشان، قویا و به طور کامل تکذیب می گردد."

همچنین مهدی احمدی نژاد هم در شبکه اجتماعی توییتر در واکنش به ادعای فرزند آیت الله هاشمی هم نوشت: دیشب کلی با این حرف ها خندیدیم.

گفتنی است شب گذشته فائزه هاشمی با شرکت در یک نشست خبری کلاب هاوس مدعی شده بود که "محمود احمدی‌نژاد به او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیشنهاد معاون اولی داده ولی او به خاطر عملکردش در سال ۸۸ و توهین‌هایی که به پدرش کرده نپذیرفته است. هاشمی گفت: درخواست ائتلاف داد، اما قبول نکردم.

او در ادامه گفت ممکن است آدم‌ها عوض شوند ولی اگر آقای احمدی‌نژاد عوض شده باید ابتدا از گذشته خود معذرت می‌خواست که این کار را نکرده است.

فائزه هاشمی همچنین این را هم اضافه کرد که احمدی‌نژاد به او پیشنهاد مناظره هم داده اما او این مناظره را هم نپذیرفته است.

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر