کد خبر: 105632
A
دیده بان ایران:

گزارش خبرگزاری نزدیک به سپاه علیه رئیس دولت دهم/ احمدی نژاد قصد دارد در آستانه انتخابات برای نظام هزینه تراشی کند

عبدالرضا داوری، یار غار سابق احمدی نژاد هم که تا پیش از این یکی از حامیان سرسخت جریان بهاری شناخته می شد مدتی است که در توییتر دست به افشاگری علیه احمدی نژاد میزند تا به گزارش فارس از ساحت قدسی ای که اطرافیان احمدی نژاد برایش قائل هستند پرده برداری کند.

گزارش خبرگزاری نزدیک به سپاه علیه رئیس دولت دهم/ احمدی نژاد قصد دارد در آستانه انتخابات برای نظام هزینه تراشی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ هر چه که به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نزدیک تر می شویم و هر چه میل محمود احمدی نژاد برای حضور در این انتخابات بیشتر می شود؛ رسانه های اصولگرا هم سعی دارند تا با شدت بیشتری علیه جریان بهاری (که آنرا فرقه می نامند) مطالب و گزارش تهیه و منتشر نمایند.

سایت مشرق نیوز طی روزهای گذشته با انتشار سلسله گزارش هایی از فعالیت های سیاسی محمود احمدی نژاد امروز یادآوری کرده است که رئیس جمهوری جریان اصولگرا در سال 84 قرار نبود در صحنه رقابت باقی بماند و بر او تکلیف کرده بودند تا به نفع محمدباقر قالیباف کنار بکشد اما او پس از مدتی زیر قولش زد و در میدان باقی ماند. (اینجا)

خبرگزاری فارس هم در گزارشی که امروز منتشر کرده است درباره محمود احمدی نژاد می نویسد: "به نظر می رسد آنچه که احمدی‌نژاد در پی آن است، به نوعی حاشیه‌سازی و هزینه تراشی برای نظام در آستانه انتخابات است و اینکه وی افشای برخی حرف‌های مگو را (که اساسا واقعی بودن آن جای سوال است) را به آستانه انتخابات معطوف می‌کند،‌ نشانه این است که او احتمالا برای انتخابات ورای هر نتیجه‌ای که در فرآیند تایید صلاحیت‌ها حاصل شود، برنامه‌ای ویژه دارد."

عبدالرضا داوری، یار غار سابق احمدی نژاد هم که تا پیش از این یکی از حامیان سرسخت جریان بهاری شناخته می شد مدتی است که در توییتر دست به افشاگری علیه احمدی نژاد میزند تا به گزارش فارس از ساحت قدسی ای که اطرافیان احمدی نژاد برایش قائل هستند پرده برداری کند.

داوری می گوید: «انتقادها علیه احمدی‌نژاد را نمی‌خواندیم و راستش فکر می‌کردیم هر انتقادی که به سمت آقای احمدی‌نژاد روانه می‌شود، از یک کانون واحد صهیونیستی است و این منتقدین دشمنان امام زمان هستند و آقای احمدی‌نژاد هم نایب خاص امام زمان است».

آنچه که مشخص است جریان اصولگرا که در آستانه برگزاری انتخابات با تعدد نامزد مواجه شده است نمی خواهد مشکل دست به گریبان شدن با احمدی نژاد را هم به مشکلات خود اضافه کند.

جریان اصولگرایی این روزها در پی رسیدن به یک نقطه اشتراک با شورای وحدت و جبهه پایداری و سایر احزاب موسوم به جریان انقلابی است تا بتواند پس از 8 سال بار دیگر ساکن کاخ پاستور شود.

اما در این بین آیا آنگونه که احمدی نژاد رخ می نماید می تواند بازی آنها و معادلات روی کاغذ را بهم بریزد؟ باید منتظر خرداد پر از حادثه ماند و تماشا کرد.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر