کد خبر: 105635
A

خبرگزاری اصولگرا: کلاب هاوس باتلاق اصلاح طلبان است

خبرگزاری راه دانا نشست شب گذشته فائزه هاشمی و تنش میان غلامحسین کرباسچی و مصطفی تاجزاده را نشانه فرو رفتن اصلاحات در باتالاق «کلاب هاوس» نامید.

خبرگزاری اصولگرا: کلاب هاوس باتلاق اصلاح طلبان است

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا نزدیک به تحریریه کیهان با اشاره به نشست شب گذشته فائزه هاشمی در کلاب هاوس نوشت: 

چند روز از آغاز فراگیری پلتفرم کلاب هاوس در ایران می گذرد و بخشی از فعالان فضای مجازی و چهره های سیاسی مشتاقانه سعی دارند که اتاق های گفت و گوی کلاب هاوس رونق خود را حفظ کند.

در این میان اما شاید بتوان کلاب هاوس را باتلاق اصلاح طلبان نامید، چرا که طی هفته گذشته دو گفت و گوی جنجالی در آن میان اصلاح طلبان رخ داد؛ مورد اول تنش میان کرباسچی، تاجزاده و جلایی پور بر سر مشارکت در انتخابات و ... بود که عمق اختلاف میان اصلاح طلبان را به نمایش گذاشت.

مورد دوم اما گفت و گوی شب گذشته فائزه هاشمی در اتاق گفت وگوی یکی از خبرنگاران اصلاح طلب بود؛ وی در این گفت و گو در اظهاراتی که بعضا از سوی حاضرین در بحث، متناقض قلمداد می شد، چندین با اختلافات عمیق میان اصلاح طلبان را نمایان کرد.

وی در بخشی از این گفت و گو به عقیده برخی تیر خلاص را به عملکرد اصلاح طلبان نیز زد و تاکید کرد که «مشکلم برای رای ندادن شورای نگهبان نیست، بلکه به دلیل عملکرد اصلاح طلبان رای نمی دهم»

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر