کد خبر: 105659
A

حمیدرضا ترقی: تکلیف معرفی «بادامچیان و میرسلیم» به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آینده مشخص خواهد شد/ شورای وحدت و ائتلاف باید یکی شوند

سخنگوی حزب موتلفه اسلامی گفت: در هر دو شورا حضور داریم که بتوانیم زمینه وحدت این دو نهاد را فراهم کنیم و در حال بکارگیری همه تلاش و توان خود هستیم که این دو مجموعه با یکدیگر هم‌افزایی داشته و ادغام شوند.

حمیدرضا ترقی: تکلیف معرفی «بادامچیان و میرسلیم» به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آینده مشخص خواهد شد/ شورای وحدت و ائتلاف باید یکی شوند

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا ترقی درباره آخرین اتفاقات در جریان معرفی کاندیدا از سوی حزب موتلفه اسلامی، گفت: آنچه که صحبت شده این بوده موتلفه چند نفراز افرادی که در تراز ریاست جمهوری هستند را معرفی کند تا این افراد دیدگاه‌های حزب را در بُعد حکمرانی حزبی و دولت حزبی تبلیغ کنند و بعد در صورتی که در ائتلاف به جمع‌بندی رسیدند این افراد هم آنجا مطرح شوند.

وی ادامه داد: در بیانیه فروردین ماه حزب ۵ نفر معرفی شدند نه به این عنوان که حتما نامزد هستندبه عنوان کسانی که می توانند نامزد حزب باشند و قرار است ترویج دهنده و معرفی کننده دیدگاه حکمرانی حزبی باشند. تاکنون بنده و آقای انواری در بعد تبیین این مساله فعالیت هایی داشتیم اما برای تداوم این کار(کاندیداتوری) اعلام «عدم آمادگی» کردیم؛ اما درباره آقای بادامچیان و آقای میرسلیم هنوز به آن مرحله‌ای که بحث درباره مطرح شدن و پیشنهاد دادن به شورای وحدت باشد، نرسیده است. منتها در حال تصمیم‌گیری در این زمینه هستیم و در آینده تکلیف این مساله روشن خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره حضور همزمان نماینده‌ای از این حزب در دو تشکل «شورای ائتلاف» و «شورای وحدت»، ابراز داشت: اعتقاد ما بر این است که باید این دو شورا یکی شوند و باهم وحدت داشته باشند. بر همین اساس در هر دو شورا حضور داریم که بتوانیم زمینه وحدت این دو نهاد را فراهم کنیم و در حال بکارگیری همه تلاش و توان خود هستیم که این دو مجموعه با هم‌افزایی و ادغام ظرفیت یکدیگر بتوانند نقش موثری را در جبهه نیروهای انقلاب ایفا کنند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر