کد خبر: 105676
A

جزییات اختلاف در جبهه پایداری بر سر نامزد انتخابات ۱۴۰۰

یک عضو جبهه پایداری گفته که قاضی‌زاده و جلیلی نامزد این جریان نیستند. غلامحسین رضوانی درباره کاندیداتوری قاضی‌زاده‌هاشمی و حمایت پایداری‌ها از او گفته بود که آقای قاضی‌زاده‌هاشمی عضو جبهه پایداری نیست. مدت کمی سخنگو بوده و بعدها از این سمت برداشته شده است، هیچ حمایتی هم از پایداری نخواهد داشت.

جزییات اختلاف در جبهه پایداری بر سر نامزد انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک عضو جبهه پایداری گفته که قاضی‌زاده و جلیلی نامزد این جریان نیستند. غلامحسین رضوانی درباره کاندیداتوری قاضی‌زاده‌هاشمی و حمایت پایداری‌ها از او گفته بود که آقای قاضی‌زاده‌هاشمی عضو جبهه پایداری نیست. مدت کمی سخنگو بوده و بعدها از این سمت برداشته شده است، هیچ حمایتی هم از پایداری نخواهد داشت.

او با بیان اینکه تا امروز در هیچ جلسه‌ای از شورای وحدت و ائتلاف شرکت نداشتیم، گفته بود تا امروز به ‌صورت غیررسمی از ده‌ها نفر در جبهه پایداری برای انتخابات صحبت شده است. تا این لحظه کسی به‌عنوان کاندیدا در جلسات جبهه پایداری شرکت نکرده است و آقای جلیلی جزء جبهه پایداری نیست و کاندیدای جبهه هم نیست.

برخلاف این ادعا اما محصولی، دبیرکل جبهه پایداری، از ورود به مصادیق خبر داده و گفته است: «درخصوص تعیین مصداق اصلح در حال بررسی هستیم و تاکنون جلسات متعددی با افرادی که در مظان نامزدی هستند و افراد مؤثر داشته‌ایم. با افرادی مانند آقایان رئیسی، جلیلی، نیکزاد، فتاح، ضرغامی، رضایی و... جلسه داشته‌ایم»

مجید متقی‌فر، سخنگوی جبهه پایداری هم دیروز گفته که سعید جلیلی مورد قبول جبهه پایداری است و جبهه پایداری در حوزه‌های مختلف او را قبول دارد. او می‌تواند یکی از گزینه‌های جریان انقلاب باشد. سقای بی‌ریا، چهره مهم دیگر این جریان، هم اسفندماه اعلام کرده بود که انتخاب‌های ما گسترده است و به یکی، دو نفر محدود نیست اما جلیلی و محصولی از گزینه‌ها هستند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر