کد خبر: 105780
A

حمایت روزنامه نزدیک به سپاه از «سعید نمکی»/ با حمله علیه وزیر سلامت می خواهند حواس مردم را پرت کنند!

جوان نوشت: ارکان رسانه‌ای دولت در اقدامی هماهنگ، برای پرت کردن حواس‌ها از سوءمدیریت‌ها نمکی را اپوزیسیون دولت و وزیر شعار خطاب کردند.

حمایت روزنامه نزدیک به سپاه از «سعید نمکی»/ با حمله علیه وزیر سلامت می خواهند حواس مردم را پرت کنند!

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال بالاگرفتن تنش میان وزیر بهداشت و رئیس جمهور، روزنامه جوان نزدیک به سپاه پاسداران در گزارش امروز خود با اشاره به گزارش روز پنج شنبه روزنامه سازندگی، ارگان حزب سازندگی نوشت: " «کرونا بازی» برای حواس‌پرتی! این کار ویژه جدید دولتی‌ها است که روزنامه سازندگی از آن پرده‌برداری کرده‌است. آمار‌های کرونایی به قدری دهشتناک‌شده که افتضاح مدیریت دولتی را در مقابله با کووید ۱۹ واضح و بدون نیاز به استدلال خاصی ثابت می‌کند، بعد از یک سال و اندی مبارزه با کرونا طبق تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، حالا اوضاع بدتر از روز اول شده‌است؛ شهر‌های فوق قرمز و سیاه کرونایی هم به نقشه ایران بازگشته‌اند، آمار فوتی‌ها به بالای ۳۰۰ نفر رسیده، ابتلای کرونا هم هر روز یک رکورد جدید به جا می‌گذارد! در چنین شرایطی، واردات واکسن هم به دعوای جدیدی بین ارکان دولت با وزیر بهداشت تبدیل شده‌است. در این اوضاع البته توپخانه رسانه‌ای کارگزاران همسو با ارکان دولت به‌جای نقد مدیریت کرونا و فشار بر تصمیم‌سازان ستاد ملی کرونا به منظور بهتر شدن اوضاع، در اقدامی هماهنگ به وزیر بهداشت تاخته‌است.

هجمه روزنامه سازندگی به وزیر بهداشت، نه یک اقدام ژورنالیستی و کارشناسی برای بهبود اوضاع، که یک کار سیاسی هماهنگ با اهداف خاص است. تیتر «وزیر ناراضی» روزنامه سازندگی روی عکس سعید نمکی و طرح انتقادات تند علیه وزیر بهداشت، هم از این جهت که سردبیر روزنامه سازندگی، مسئول «حفظ و نشر آثار» رئیس دولت است و هم از این جهت که به‌طور هماهنگ با سایر ارکان دولت صورت پذیرفته‌است، نشان می‌دهد انتقادات سازمان یافته علیه وزیر بهداشت، اقدامی سیاسی برای حواس‌پرتی از افتضاح دولتی در مدیریت کرونا و احتمالاً سایر سوء‌مدیریت‌ها است."

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر