کد خبر: 105856
A

نقوی حسینی: مردم در روزهای آینده اخبار جدیدی از کاندیداتوری رئیسی می‌شنوند/ رئیسی نیاید شورای ائتلاف و شورای وحدت ائتلاف نمی کنند

رئیس ستاد شاخه جوانان سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ می‌گوید هیچ اختلافی بین جبهه پایداری و سعید جلیلی پیش نیامده و در صورت کاندیداتوری صادق محصولی، مشخصاً جبهه پایداری از سعید جلیلی حمایت نمی‌کند.

نقوی حسینی: مردم در روزهای آینده اخبار جدیدی از کاندیداتوری رئیسی می‌شنوند/ رئیسی نیاید شورای ائتلاف و شورای وحدت ائتلاف نمی کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سونامی اخبار انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایی هر روز روانه یک طرف است و بعضاً ساعت به ساعت درباره احتمال حضور یا عدم حضور چهره‌های مختلف در این جریان اخباری می‌شنویم. اخیراً برخی از رسانه‌های خبری نزدیک به جامعه روحانیت مبارز خبر داده بودند که با جمع‌بندی سید ابراهیم رئیسی درباره عدم حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری، اعضای ستاد رئیسی به ستاد جلیلی رفته‌اند. علاوه بر این اخبار پراکنده دیگری در مورد بروز اختلافاتی بین جبهه پایداری و سعید جلیلی منتشر شده است. سید حسین نقوی‌حسینی، رئیس ستاد شاخه جوانان سعید جلیلی در سال ۹۲، اما هر ۲ خبر را کذب می‌خواند.

 

سید حسین نقوی‌حسینی درباره این موضوعات گفت: نه تنها آقای جلیلی که همه کاندیداهای جبهه اصولگرایان و حتی برخی از اصلاح‌طلبان منتظر تصمیم آقای رئیسی هستند و در صورت تصمیم ایشان برای کاندیداتوری از او حمایت می‌کنند.

 
 

 

او ادامه داد: آقای رئیسی هنوز در این باره نظر قطعی نداده‌ و ممکن است طی روزهای آینده تصمیم نهایی خود را اعلام کند.

 

نقوی حسینی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه ستاد انتخاباتی رئیسی به ستاد انتخاباتی سعید جلیلی منتقل شده است گفت: چنین جابه‌جایی‌ای صورت نگرفته چراکه از اساس هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است.
 

نماینده ادوار هشتم تا دهم مجلس شورای اسلامی درباره برخی تحلیل‌ها بر مبنای اختلاف‌نظرهای تازه جبهه پایداری با سعید جلیلی و تاکید برخی از اعضا بر این نکته که «جلیلی گزینه جبهه پایداری نیست» توضیح داد: جبهه پایداری نگفته است با آقای جلیلی اختلاف داریم، اما مشخص است که وقتی نام خود آقای محصولی، در جایگاه دبیرکل جبهه پایداری، به عنوان کاندیدای انتخابات مطرح است جبهه پایداری به سمت چهره دیگری نمی‌رود چون از اساس این اقدام خلاف کار تشکیلاتی است.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از فوت محمدتقی مصباح‌یزدی رویکرد جبهه پایداری به سعدی جلیلی تغییر کرده است گفت: بعد از فوت آیت‌الله مصباح تغییری در این زمینه رخ نداده است و هنوز هم برخی از اعضای جبهه پایداری ارتباط نزدیکی با آقای جلیلی دارند. البته همان‌طور که برخی از اعضا تاکید دارند، ایشان عضو جبهه نبوده و نیست.

 

نقوی‌حسینی تاکید کرد: طرح مساله اختلاف بین جلیلی و جبهه پایداری رایزنی رسانه‌ای است. اگر در جبهه پایداری دبیرکل کاندیدا شود، تشکیلات سمت نامزد دیگری نمی‌رود.

 

وحدت شورای ائتلاف و شورای وحدت در غیاب رئیسی بعید است

 

نقوی‌حسینی درباره وضعیت وحدت بین شورای ائتلاف و شورای وحدت هم توضیح داد: غیر از آقای رئیسی دیدگاه‌ها درباره کاندیداها در جریان اصولگرایی بسیار متنوع است و حتی در داخل خود شورای ائتلاف بخشی از شورا به دنبال آقای قالیباف هستند و گروه‌های دیگری کاندیداهای دیگری را در نظر دارند و این تنها پتانسیل آقای رئیسی است که یک اجماع سراسری ایجاد کند.

 

او در آخر درباره تصمیم رئیسی در مورد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: من فکر می‌کنم در روزهای آینده مردم خبری درباره کاندیداتوری آقای رئیسی خواهند شنید.

منبع: اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر