کد خبر: 106067
A

علی محمد نمازی: تنها موردی که نشان می دهد لاریجانی اصلاح طلب است، حمایتش از برجام بود/ ظریف گزینه جدی اصلاح طلبان است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با موقعیتی که برای سید حسن خمینی در انتخابات پیش آمد و از حضور در انتخابات منصرف شد، به نظر می‌آید که موقعیت آقای ظریف برای حضور در انتخابات بهتر شد و اصلاح طلبان به عنوان یک گزینه جدی وی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

علی محمد نمازی: تنها موردی که نشان می دهد لاریجانی اصلاح طلب است، حمایتش از برجام بود/ ظریف گزینه جدی اصلاح طلبان است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی محمد نمازی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، درباره حضور علی لاریجانی به عنوان چهره‌ای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: علی لاریجانی هیچ وقت اصلاح طلب نبوده و در حال حاضر هم اصلاح طلب نیست، البته خودش هم ادعای اطلاح طلب بودن را ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از احزاب اصلاح‌طلب علی لاریجانی را به عنوان گزینه اصلاح طلبان برای ریاست جمهوری سیزدهم مناسب نمی‌دانند، گفت: برخی از احزاب اصلاح طلب  تاکید دارند که نامزد استیجاری در این دوره نخواهیم داشت.

 
 

نمازی با اشاره به سوابق علی لاریجانی تصریح کرد: تنها موردی که شاید نشان دهد لاریجانی اصلاح طلب است، حمایتش از برجام زمانی که رئیس مجلس بوده است بود که این حمایت او هم برای منافع کشور بوده است.

 

عضو حزب کارگزاران سازندگی افزود: زمانی که علی لاریجانی رئیس مجلس بود، چه خودش و چه خانواده لاریجانی هیچ گاه ادعای اصلاح طلب بودن را نداشتند و به اصولگرا بودن معروف هستند،از نظر من گزینه مورد نظر جبهه اصلاحات علی لاریجانی نیست.


وی درخصوص حضور محمدجواد ظریف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، بیان کرد: با موقعیتی که برای سید حسن خمینی در انتخابات پیش آمد و از حضور در انتخابات منصرف شد، به نظر می‌آید که موقعیت آقای ظریف برای حضور در انتخابات بهتر شد و اصلاح طلبان به عنوان یک گزینه جدی وی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

نمازی با تاکید بر اینکه هنوز مشخص نیست که محمدجواد ظریف به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان است یا خیر، ادامه داد: شورای اصلاح طلبان در این خصوص باید تصمیم گیری کند، اما زمینه برای قرار گرفتن ظریف در فهرست کاندیدا‌های اصلاح طلبان فراهم شده است.

عضو حزب کارگزاران سازندگی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ هم خاطرنشان کرد: رقیب جدی نامزدهای ریاست جمهوری در این دوره مشارکت مردم است، حضور مردم در این انتخابات کم است و به نظر من حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت خواهند داشت.

 

منبع:  باشگاه خبرنگاران جوان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر