کد خبر: 106079
A

غلامحسن کرباسچی: شورای نگهبان «تاجزاده» را تاییدصلاحیت کند تا مشخص شود مردم چقدر اظهاراتش را قبول دارند

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان آقای تاجزاده را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

غلامحسن کرباسچی: شورای نگهبان «تاجزاده» را تاییدصلاحیت کند تا مشخص شود مردم چقدر اظهاراتش را قبول دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین کرباسچی درباره احتمال کاندیداتوری سید مصطفی تاجزاده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر رسانه منتسب به کارگزاران درخصوص احتمال شکاف بین اصلاح‌طلبان، گفت: این‌ که حضور ایشان باعث شکاف اصلاحات می‌شود باید جمع جبهه اصلاحات  آن را بررسی کنند. 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک‌سری صحبت‌های داشته‌اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده‌اند. به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر، گفت: هنوز شخصی اعلام کاندیداتوری نکرده است، نه آقای ظریف و نه آقای جهانگیری هنگامی که فردی اعلام نکرده است و می‌گوید من نمی‌آیم چگونه کاندیدا کنیم؟

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر