کد خبر: 106098
A

خبرگزاری اصولگرا: رسانه های حامی دولت در پی فریب مردم به بهانه مذاکرات وین است

خبرگزاری فارس با انتشار مطلبی درباره مذاکرات وین و با انتقاد نسبت به بازتاب آن در رسانه های حامی دولت نوشت: این روزها جریان تحریف فعالیت خود را قوی‌تر از چند سال گذشته آغاز کرده و در پی فریب چندباره مردم به بهانه مذاکرات وین است؛ اما اقتصاد کشور شکوفا نخواهد شد و تحریم‌ها شکست نخواهد خورد، مگر آنکه جریان تحریف هم شکست بخورد.

خبرگزاری اصولگرا: رسانه های حامی دولت در پی فریب مردم به بهانه مذاکرات وین است

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس با انتشار مطلبی درباره مذاکرات وین و با انتقاد نسبت به بازتاب آن در رسانه های حامی دولت نوشت:

این روزها جریان تحریف فعالیت خود را قوی‌تر از چند سال گذشته آغاز کرده و در پی فریب چندباره مردم به بهانه مذاکرات وین است؛ اما اقتصاد کشور شکوفا نخواهد شد و تحریم‌ها شکست نخواهد خورد، مگر آنکه جریان تحریف هم شکست بخورد.

باگذشت ۸ سال، افکار عمومی دیگر پذیرفته است که مشکلات کشور صرفاً به خاطر تحریم‌ها نیست؛ سوءمدیریت، بی‌توجهی به توان داخلی، نفوذ در کنار تحریم‌ها و ... از دیگر عوامل مؤثر در وضعیت کنونی کشور هستند.

 

 

کارنامه جریان تحریف در ۸ سال گذشته برای مردم مشخص شده است و افکار عمومی بازگشت مجدد آمریکا به برجام را با شعار پذیرا نخواهند بود. قربانیان اصلی این سوء مدیریت‌ها و جریان تحریف در کشور، اقتصاد و به تبعیت از آن معیشت مردم بود. معیشتی که هر بار به برجام و مذاکره گره خورد و نتیجه این نگاه به بیرون پررنگ تر شدن فاصله طبقاتی در جامعه بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر