کد خبر: 106106
A

«کودک شو»ی مسئولان صداوسیما علیه دولت در آستانه انتخابات

شبکه سه سیما شب گذشته مستندی جهت‌دار با عنوان پایان بازی را روانه آنتن کرد.

«کودک شو»ی مسئولان صداوسیما علیه دولت در آستانه انتخابات

به گزارش دیده بان ایران؛ شبکه سه سیما شب گذشته مستندی جهت‌دار با عنوان پایان بازی را روانه آنتن کرد. در این مستند ۲۰ دقیقه‌ای که با شادی مردم از انتخاب روحانی و امضای برجام در سال ۹۴ آغاز و پایان می‌یابد، مذاکرات هسته‌ای دستاورد برنامه‌ریزی قبلی آمریکا و اسرائیل نشان داده می‌شود و در خوش‌بینانه‌ترین حالت طرف ایرانی فریب‌خوردگانی تصویر می‌شوند که بازی خورده سناریوی غرب هستند!

آیا باورتان می‌شود، به محض ظهور علائم اولیه توافق در وین که تاثیر حیاتی بر لغو تحریم‌ها و گشایش اقتصادی کشور دارد، یک جریان سیاسی خاص تا این اندازه در سیمای ملی نفوذ کرده باشد و اقدام به کینه‌ورزی علیه دولت مستقر کند!؟

ظاهرا قرار است تا پیش از انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از این دست مستندها و «شو»ها آنقدر تکرار شود که کاندیدای جریان مورد علاقه این طیف سیاسی خاص اقلیت، به هر قیمتی پیروز شود حتی به بهای رنج تحریم و تنگی معیشت میلیون‌ها ایرانی.

گویی، همپای مخالفت صهیونیست‌ها و تلاش سنگین آنان برای شکست مذاکرات احیای برجام، و در هیاهوی «نفوذ» دشمن در حساس‌ترین مراکز کشور، جریانی در دل صداوسیما لانه کرده و با تکرار ادعاهای پوچ و مزورانه، اینگونه در تلویزیون جمهوری اسلامی جولان می‌دهد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر