کد خبر: 10615
A
نبی حبیبی دبیرکل موتلفه در گفت‌وگو با دیده‌بان ایران:

ترقی نظر شخصی اش را گفته است/ کماکان به سازوکار اجماع اصولگرایان پایبندیم

محمد نبی حبیبی: اظهار نظر آقای ترقی در این رابطه یک اظهارنظر شخصی است و در این رابطه هیچگونه مشورتی با مسئولان حزب به عمل نیامده است.

ترقی نظر شخصی اش را گفته است/ کماکان به سازوکار اجماع اصولگرایان پایبندیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حزب موتلفه اسلامی از همان آغاز شکل‌گیری مباحث انتخاباتی، مصرانه اعلام کرد که در فرآیند اجماع اصولگرایان نقش آفرینی می‌کند و به تبعیت از ماحصل این فرآیند مقید خواهد بود؛ اما امروز مصاحبه از حمیدرضا ترقی عضو ارشد این حزب در فضای رسانه‌ای مخابره شد مبنی بر اینکه حزب موتلفه بر کاندیداتوری نامزد خود(مصطفی میرسلیم) تاکید دارد و اگر بنا به ائتلاف باشد، آن ائتلاف را در دور دوم انتخابات عملیاتی خواهد کرد.

در همین رابطه با محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه به گفت‌وگو پرداختیم؛ وی معتقد است: اظهار نظر آقای ترقی در این رابطه یک اظهارنظر شخصی است و در این رابطه هیچگونه مشورتی با مسئولان حزب به عمل نیامده است.

حبیبی تصریح کرد: سیاست کلی حزب موتلفه مبنی بر چگونگی نقش آفرینی در انتخابات پیش رو از سوی دبیرکل حزب اعلام می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه نامزد حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری 96، مهندس مصطفی میرسلیم است، گفت: مجموعه حزب موتلفه برای اینکه نامزدش مقبول نظر اصولگرایان و رای دهندگان واقع شود، تمام اقدامات لازم را انجام می دهد.

حبیبی تصریح کرد: حزب موتلفه در ضمن اینکه برای معرفی، کاندیداتوری و رای آوری نامزد متبوعش جدیت دارد، بر پایبندی به سازوکار وحدت و اجماع اصولگرایان نیز تاکید دارد.

وی بیان داشت: چنانچه ائتلاف قدرتمندی در جریان اصولگرا شکل گیرد، حزب موتلفه پس از معرفی نامزدش به ائتلاف مزبور، برای قبول واقع شدن او تلاش خواهد کرد؛ اگر چنین شد، فبها و اگر خروجی ائتلاف گزینه دیگری بود، ما نتیجه ائتلاف را خواهیم پذیرفت.

دبیرکل حزب موتلفه در ادامه با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و نقشی که این جبهه تازه تاسیس می‌تواند در روند وحدت و همگرایی اصولگرایان ایفا کند، گفت: ما معتقدیم از هر ظرفیتی که در جریان اصولگرایی وجود دارد باید برای نیل به وحدت استفاده شود؛ از اینرو از کلیت اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب حمایت می‌کنیم.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: ما اصل ایجاد یک جبهه که دربرگیرنده اهداف و شعارهای اصولگرایی باشد را تایید می‌کنیم اما نهایتا به ائتلافی اعتقاد داریم که همه تفکرات و طیف‌های اصولگرایی در آن حضور داشته باشند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر