کد خبر: 106158
A

احمد علیرضابیگی: غربی ها نباید به دولتی که عمرش رو به پایان است اعتماد کنند/ تعویق انتخابات ممکن نیست

نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس اقلیت یازدهم گفت: اساسا تلاش برای تعویق در انتخابات ترس و وحشت از دولت بعدی است، اگر دولت خارجی چنین قراردادهایی را می پذیرد به واسطه وحشتی است که از دولت بعدی دارد چرا که با دولت بعدی نخواهد توانست چنین قید و بندهایی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کند.

احمد علیرضابیگی: غربی ها نباید به دولتی که عمرش رو به پایان است اعتماد کنند/ تعویق انتخابات ممکن نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد علیرضا بیگی  با اشاره به اینکه در شبکه های مجازی موضوع تعویق شش ماه انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شیوع بیماری کرونا مطرح شده است، گفت: به نظر می‌رسد دولت روحانی برای اتمام ماموریت خود با کمبود زمان مواجه شده است و احتیاج به زمان برای دلدادگی بیش از پیش به غرب دارد از این رو موضوع تعویق در انتخابات هم از این جا آب می خورد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: اعتقاد دارم که طرف‌های خارجی هم نباید به دولتی که عمرش رو به پایان است اعتماد کنند و قراردادهایی با آن منعقد کنند چه برسد به اینکه مسئولین و مردم به این دولت اعتماد کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: به هر حال تعویق انتخابات ممکن نیست. در بدترین شرایط کشور یک روز هم برگزاری انتخابات به تاخیری نیافتاده است، در 42 سال عمر جمهوری اسلامی ایران افتخار ما این بود که در شرایط سخت و بحرانی  انتخابات در موقع مقرر برگزار شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شاید دولت آقای روحانی خیال خام تعویق در انتخابات را در سر پرورش می دهد تا بتواند در استمرار زمان تصدی دولت، سناریوی خود را اجرایی کند.

علیرضا بیگی مدعی شد: اجازه انجام سفرهای نوروزی و شکل گیری موج چهارم کرونا هم قرینه برای تعویق انتخابات است و قراین دیگری نیز برای این کار وجود دارد به طرف های خارجی هم اعلام می کنیم و کردیم با دولتی که عمر آن رو به پایان است چنین قراردادهایی را منعقد نکند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اساسا تلاش برای تعویق در انتخابات ترس و وحشت از دولت بعدی است، اگر دولت خارجی چنین قراردادهایی را می پذیرد به واسطه وحشتی است که از دولت بعدی دارد چرا که با دولت بعدی نخواهد توانست چنین قید و بندهایی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کند.

 

منبع: خبرفوری

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر