کد خبر: 10630
A
میقانی سرپرست و مشاور حوزه استاندار ی کردستان:

رویکرد تخریبی به دستاوردهای دولت، ناامیدی مردم را رقم می‌زند

عبدالرضا میقانی در نشست صمیمی و هم اندیشی با اصحاب رسانه‌های جمعی:رسانه‌ها اقدامات و عملکرد دولت را با دید انصاف بنگرند و همزمان با بیان کاستی، نقاط قوت را نیز مورد توجه قرار دهند اقدام پسندیده و در جهت توسعه استان است.

رویکرد تخریبی به دستاوردهای دولت، ناامیدی مردم را رقم می‌زند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران،سرپرست و مشاور حوزه استاندار کردستان تخریب اقدامات و دستاوردهای دولت را عامل نامیدی مردم و مانع تراشی در توسعه استان ارزیابی کرد ما همواره از انتقادات سازنده و منصفانه استقبال می‌کنیم و رسانه‌ها باید با واقع بینی اقدامات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

عبدالرضا میقانی در ادامه یادآور شد: رسانه‌ها اقدامات و عملکرد دولت را با دید انصاف بنگرند و همزمان با بیان کاستی، نقاط قوت را نیز مورد توجه قرار دهند اقدام پسندیده و در جهت توسعه استان است.

انتقاد از دولت با در نظر گرفتن کلیه جوانب و شرایط سازنده است.تلاش در جهت تکمیل جاده سنندج به مریوان که از محل های گوناگون برای جذب اعتبار آن توسط مسئولین استان تلاش شده است نمونه ای از همت  و اراده دولت و نظام به توسعه این منطقه است.اصحاب رسانه بازوان پرتوان و نیرومندی هستند که می توانند توسعه و پیشرفت استان را تسهیل و سرعت ببخشند.مطرح شدن مسایل و مشکلات کردستان از طریق رسانه‌ها و بخصوص رسانه‌های سراسری  می‌تواند در حل مشکلات یاری رسان باشد 

استاندار کردستان با درک این موضوع همواره علاقه‌مند که مسایل و نیازهای استان در سطح ملی مطرح شود تا نگاه و حساسیت مسئولان را متوجه خود کند.

بعد از سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان هنوز این استان از برکات آن سفر بهره‌مند می‌شود.رسانه‌های استان پایبند به اخلاق و منصف هستند.

ما نیز به سهم خود قدردان نوع تعامل و همراهی رسانه ها هستیم و امیدواریم با رشد کمی و کیفی بوجود آمده در رسانه‌ها و امید آفرینی در جامعه روند توسعه استان سرعت بیشری بگیرد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر