کد خبر: 106327
A
عجیب ولی واقعی؛

«سعید نمکی» به هندی‌ها گفته آماده‌ایم بابت کرونا کمک‌تان کنیم

سعید نمکی، وزیر بهداشت، در نامه‌ای به وزیر بهداشت هند با تاکید بر اینکه مدیریت پاندمی کرونا جز با همدلی و همکاری همه کشورها میسر نیست، آمادگی ایران را برای دادن کمک های فنی،کارشناسی و تجهیزاتی به این کشور برای مهار کرونا اعلام کرد.

«سعید نمکی» به هندی‌ها گفته آماده‌ایم بابت کرونا کمک‌تان کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت،  در نامه‌ای به وزیر بهداشت هند با تاکید بر اینکه مدیریت پاندمی کرونا جز با همدلی و همکاری همه کشورها میسر نیست، آمادگی ایران را برای دادن کمک های فنی،کارشناسی و تجهیزاتی به این کشور برای مهار کرونا اعلام کرد.

در بخشی از نامه وزیر بهداشت به هاراش وارد هان - وزیر بهداشت هند، آمده است: "جمهوری اسلامی ایران گرچه در سایه تحریم های ظالمانه و فشارهای ناشی از آن برای تهیه دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی، روزهای سختی را گذراند و امروز نیز با موج چهارم بیماری ناشی از ویروس موتاسیون یافته انگلیسی روبرو است، مع الوصف توانسته با تکیه بر دانش بومی، استفاده از تجربه و علم دانشمندان داخلی و همچنین وفاق گسترده علمی با کمترین عارضه ممکن از این موج سهمگین عبور کند. تجهیزات و داروهای مورد نیازش را بسازد و در عرصه واکسن نیز زیرساخت های مناسبی را فراهم نماید که امیدواریم تبادل تجارب با مراکز علمی، تحقیقاتی و تولیدی دو کشور بتواند آینده روشن تری را برای دو کشور که سابقه دیرینه ای در تبادلات علمی، فرهنگی و تولیدی دارند رقم بزند.

دولت و ملت ایران آماده اند تا در این روزهای سخت و در اوج گرفتاری شهروندان عزیز کشور هندوستان با اپیدمی COVID-19 از هر کمک فنی، کارشناسی و تجهیزاتی دریغ نکند."

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر