کد خبر: 106354
A

ادعای عجیب سایت اصولگرا درباره انتقاد رسانه های اصلاح طلب از «وزیر بهداشت»/ سعید نمکی جلوی تلاش برخی آقازاده ها برای واردات واکسن کرونا را گرفت

جهان نیوز مدعی شده است که "نمکی یکی از وزرای اصلاح طلب است اما اینکه چطور اصلاح طلبان این روزها با وی سر ناسازگاری پیش گرفتند به نظر می آید به رویه کلی اصلاحات باز می گردد."

ادعای عجیب سایت اصولگرا درباره انتقاد رسانه های اصلاح طلب از «وزیر بهداشت»/ سعید نمکی جلوی تلاش برخی آقازاده ها برای واردات واکسن کرونا را گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی با انتشار گزارشی درباره عملکرد وزیر بهداشت و انتقاد رسانه های اصلاح طلب از او نوشت:

نمکی یکی از وزرای اصلاح طلب است اما اینکه چطور اصلاح طلبان این روزها با وی سر ناسازگاری پیش گرفتند به نظر می آید به رویه کلی اصلاحات باز می گردد که هر کسی ولو از این جناح سیاسی هم باشد اما در راستای منافع این جریان سیاسی قدم برندارد و خصوصا اینکه اقدامات دیگری انجام دهد، مغضوب آنان خواهد شد و توپخانه‌های رسانه‌ای علیه وی آتش می گشایند.

گفته می شود آنچه که سبب انتقاد رسانه های خصوصا اصلاح طلب از وزیر شده است عملکردش در ستاد کرونا نیست و موضوع به برخی مواضع مخالف علاقه اصلاح طلبان در طول چند ماه گذشته و بحث واکسن باز می گردد. برخی از رسانه ها عنوان می کنند که ظاهرا تلاش برخی آقازاده ها برای واردات واکسن کرونا سبب شده وزیر بهداشت بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد. وقتی موضوع خصوصی سازی واکسن مطرح شد برخی عنوان کردند با توجه به اینکه این موضوع در جهان بی سابقه است ایا پای آقازاده یا افرادی ذی نفع در میان است؟ کنایه نمکی که بیان کرد ماست فروش و سیمان فروش هم می خواهند واکسن وارد کنند گمانه زنی ها در این حوزه را قوت بخشید. برخی عنوان می کند جلوگیری وزیر بهداشت از واردات خصوصی واکسن باعث شد وی هدف حملات شدید رسانه ای قرار بگیرد. حالا نمکی مغضوب اصلاح طلبان است و باید دید در اینده چه اتفاقاتی در این حوزه رقم می خورد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر