کد خبر: 106434
A
دیده بان ایران؛

رد صلاحیت گسترده مدیران قالیبافی برای انتخابات شورای شهر/ املاک نجومی و هلدینگ یاس کار دست رهروان قالیباف داد

خبر می رسد تعداد زیادی از مدیران سابق شهرداری تهران در دوران محمد باقر قالیباف که بنا داشتند تحت عنوان مدیران جهادی با محوریت مجتبی عبدالهی وارد گود انتخابات شوند، تعدادی از آنها رد صلاحیت شدند.

رد صلاحیت گسترده مدیران قالیبافی برای انتخابات شورای شهر/ املاک نجومی و هلدینگ یاس کار دست رهروان قالیباف داد

به گزارش دیده بان ایران؛ زمان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر تهران توسط هیات نظارت به پایان رسید و از صبح امروز تایید یا رد صلاحیت کاندیداها به آنها اعلام شده است.

در این بین اما خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که تعداد زیادی از مدیران سابق شهرداری تهران در دوران محمد باقر قالیباف که بنا داشتند تحت عنوان مدیران جهادی با محوریت مجتبی عبدالهی وارد گود انتخابات شوند، همگی رد صلاحیت شدند.

ناصر امانی معاون سابق برنامه ریزی، هاشمی تشکری معاون سابق منابع انسانی و حمل و نقل و ترافیک، هادی ذاکری شهردار سابق منطقه ۱۳، جمال بافرانی شهردار سابق منطقه ۲۱، انجمنی شهردار سابق منطقه ۱۵ و.... و جمع دیگری از مدیران قالیبافی رد صلاحیت شده اند.

گفته می شود که دخالت در پرونده یاس و عیسی شریفی از یک سو و مسئله املاک نجومی از سوی دیگر دامن گیر این مدیران سابق شهری پایتخت برای انتخابات شورای ششم شده است.

گفتنی است انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاباتی است که در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران برگزار خواهد شد.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر