کد خبر: 10650
A

تردد وزیر احمدی نژاد با دمپایی در صحن علنی مجلس

شصت و ششمین جلسه علنی مجلس امروز برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

تردد وزیر احمدی نژاد با دمپایی در صحن علنی مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شصت و ششمین جلسه علنی مجلس امروز برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

امروز هم رئیس لاریجانی بود و مذکرات صحن هم برنامه ششم توسعه؛ اما حواشی جلسه علنی امروز این بار نه از کنار صندلی نمایندگان که از جایگاه میهمانان جلسه علنی مجلس آغاز شد.

طبق معمول، مجلس امروز هم میهمانانی داشت و جمعی از خادمین حضرت عبدالعظیم و برخی از دانش آموزان دختر در سکوهای جایگاه میهمانان مجلس ساکن شده بودند، تا اینکه فراکسیون امیدی‌ها به فکر میهمان نوازی افتادند.

عارف به همراه علیرضا محجوب، احمد مازنی و سروش و همچنین برخی از بانوان مجلس اعم از سعیدی و چنارانی و دوتن دیگر به شکل کاروانی از نمایندگان به میهمانان جلسه علنی امروز مجلس خوش آمد گفتند.

**لبخند عارف

البته عارف به سبک کاپیتان‌های تیم‌های فوتبال جلوی این کاروان ایستاده بود و از سکوی استقرار میهمانان به جلو حرکت می‌کرد و با میهمانان دست می‌داد و سایر نمایندگان مرد هم به تأسی از کاپیتان، به میهمانان دست می‌دادند تا اینکه عارف و سایر نمایندگان میهمان نوازی از خادمین حرم عبدالعظیم را به اتمام رساندند و پس از عکس یادگاری با آنها به سراغ میهمانان دبستانی صحن رفتند. ناگفته نماند که عارف در تمامی عکس ها لبخند به لب داشت و یک نگاهی به صحن می انداخت.

با این حال عارف و سایر نمایندگان در ادامه در جریان مهمان نوازی میهمانان دبستانی صحن قرار گرفتند و به دختران دبستان تبسم که در 3 الی 4 سکو مستقر بودند، لبخند می زدند تا اینکه در ادامه چند کلام هم با معلمان و مربیان دانش آموزان صحبت کردند و با چند عکس یادگاری با معلمان و دانش آموزان به این مهمان نوازی طولانی پایان دادند.

**دمپایی «حاجی»

اما خستگی بررسی لایحه برنامه ششم بر سر زبان‌ها بود که یکباره قاب حواشی صحن جوراب سفید یک نماینده را شکار کرد .

این درحالیست که حاجی بابایی رئیس کمیته تلفیق برنامه ششم که این روزها سرش برای بررسی لایحه برنامه شلوغ است، با دمپایی در صحن تردد می‌کرد و جوراب سفیدش از دور برق می‌زد که این مسئله هم در نوع خود بی سابقه بود و حواشی مربوط به خود را داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر