کد خبر: 106565
A

میر لوحی: استعلامات چهارگانه به پنچ‌گانه تبدیل شده / امیدوارم نظارت استصوابی به انتخابات شوراها تسری پیدا نکند

در روزهای اخیر، اخبار ضد و نقیضی در خصوص ردصلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر در پایتخت به گوش رسیده که همچنان خبری از اعلام رسمی آن نیست.

میر لوحی: استعلامات چهارگانه به پنچ‌گانه تبدیل شده / امیدوارم نظارت استصوابی به انتخابات شوراها تسری پیدا نکند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در روزهای اخیر، اخبار ضد و نقیضی در خصوص ردصلاحیت تعدادی از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر در پایتخت به گوش رسیده که همچنان خبری از اعلام رسمی آن نیست. 

سید محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در گفتگویی ،اظهار داشت: به شخصه هنوز خبر دقیقی از این مسئله ندارم اما امیدوارم که روال نظارت استصوابی به روند انتخابات شوراها سرایت نکند. این شیوه و رویکرد به اندازه کافی، اسباب این شده که کشور در محدوده یک جریان و یک جناح باقی بماند. 

 این مسئله باعث شده که مشارکت حداکثری مردم و حضور همه دیدگاه‌ها در اداره کشور در عمل آسیب ببیند. مجلسی که نماینده اکثریت ملت باشد، یک مجلس است و مجلسی که بخش اقلیت را نمایندگی کند، اعتبار و کارآمدی متفاوتی خواهد داشت. رئیس جمهوری که نماینده اکثریت قاطع ملت باشد در صحنه‌های داخلی و خارجی، اجماع‌سازی در داخل و حل و فصل مسائل و همچنین معبرگشایی برای مشکلات کشور، نقش و اعتبار متفاوتی خواهد داشت. تا اینکه رئیس جمهوری با رای اقلیت مردم بر سر کار بیاید.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر