کد خبر: 106601
A

عضو مجلس خبرگان رهبری: شرکت در انتخابات بیعت با ولایت فقیه است

عضو مجلس خبرگان رهبری تشویق مردم برای حضور بیشتر در عرصه های انقلاب و تحت پرچم ولایت را ضروری دانست و گفت: مردم باید با ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی همراه شده و دشمنان را مأیوس کنند و یکی از عرصه های همراهی ولی فقیه شرکت در انتخابات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری: شرکت در انتخابات بیعت با ولایت فقیه است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در ویژه برنامه شاه ذوالکرم که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) به صورت زنده از لایو مراسمات مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پخش شد، به تشریح ویژگی های فردی و اجتماعی امام حسن(ع) پرداخت.

وی با بیان این که نعمت امامان یک نعمت بی بدیل است، اظهار داشت: نعمت ولایت بالاترین نعمتی است که خداوند به بندگان مؤمن خود عنایت کرده است و در سایه این نعمت انسان به سعادت و رستگاری می رسد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، جود و کرم را از ویژگی های امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد و افزود: امام حسن(ع) در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و همواره به فکر نیازمندان و فقرا بود.

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) چندین مرتبه اموال خود را با فقرا تقسیم کرده و طبق روایات ۲ مرتبه نیز کل اموال خود را در راه خدا بذل و بخشش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم توسل به اهل بیت(ع) را گره گشای مشکلات دانست و بیان داشت: برای رفع مشکلات فردی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیکوست که به امام حسن(ع) توسل کنیم تا حرکت در این مسیر تسهیل شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر باید یار و همراه داشته باشد و اگر کسانی حاضر به جانفشانی و یاری رهبر نباشند، رهبر مجبور به صلح با طاغوت برای حفظ دین و منافع مردم می شود؛ لذا مردم باید همواره پشت سر ولی فقیه باشند تا به دین آنها آسیبی نرسد.

وی تشویق مردم برای حضور بیشتر در عرصه های انقلاب و تحت پرچم ولایت را ضروری دانست و گفت: مردم باید با ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی همراه شده و دشمنان را مأیوس کنند و یکی از عرصه های همراهی ولی فقیه شرکت در انتخابات است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان این که در آستانه یک انتخابات بسیار بزرگ هستیم که دوست و دشمن چشم به آن دوخته اند، افزود: انتخابات بمثابه بیعت با ولی فقیه است و باید در این بیعت پرشور ظاهر شویم تا با این همراهی آینده خوبی را برای خود و هموطنان عزیز رقم بزنیم و حرکات و تحریم های دشمنان را خنثی کنیم.

وی در پایان با تأکید بر این که باید با یاری و همراهی ولایت فقیه به قله های ظهور نزدیک شویم، ادامه داد: در همین راستا روایتی از رسول اکرم(ص) است که می فرمایند «یخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَیوَطِّئونَ لِلمَهدی سُلطانَه؛ مردمی از شرق قیام می کنند و زمینه را برای حرکت جهانی مهدی(عج) فراهم می سازند».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر