کد خبر: 106829
A

دلواپسی روزنامه اصولگرا از تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان/ وطن امروز: اصلاح طلبان از «کلاب هاوس» می خواهند به پاستور برسند

روزنامه تحت مدیریت مهرداد بذرپاش نوشت: در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن نیز نمی‌توان چشم بر این واقعیت بست که نفس حضور و سخنان مطرح شده از سوی جهانگیری در کلاب هاوس را باید در نسبت با انتخابات 28 خردادماه دید.

دلواپسی روزنامه اصولگرا از تحرکات انتخاباتی اصلاح طلبان/ وطن امروز: اصلاح طلبان از «کلاب هاوس» می خواهند به پاستور برسند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه وطن امروز وابسته به مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کشور در واکنش به حضور اخیر اسحاق جهانگیری در کلاب هاوس نوشت: 

در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن نیز نمی‌توان چشم بر این واقعیت بست که نفس حضور و سخنان مطرح شده از سوی جهانگیری در کلاب هاوس را باید در نسبت با انتخابات 28 خردادماه دید. اصلاح‌طلبان در هفته‌های گذشته نشان داده‌اند کلاب هاوس را به رغم ناشناخته بودنش برای بسیاری از مردم به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود در روزگار کرونایی فعلی انتخاب کرده‌اند و سعی دارند با وارد کردن نوبتی چهره‌های دولت و اصلاح‌طلبانی که در ظاهر امر با دولت زاویه پیدا کرده‌اند تاثیرشان را در فضای انتخاباتی پیش رو افزایش دهند. پیش از این ظریف، فائزه هاشمی و مصطفی تاجزاده 3 چهره دیگری بودند که با حضور در این فضا و طرح ادعاهای جنجالی سعی کرده بودند از فشار اجتماعی به دولت و اصلاح‌طلبان در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بکاهند. بر همین اساس می‌توان این احتمال را مطرح کرد که اصلاح‌طلبان در روزها و هفته‌های آتی سرمایه‌گذاری بیشتری بر بستر کلاب هاوس داشته باشند تا با گفت‌وگوهای کنترل شده بعدی در پوشش پاسخگویی به سوالات افکار عمومی، گزاره‌های خود را در فضای سیاسی کشور تثبیت کنند. 
با این اوصاف شاید تحلیل فرامتنی حضور معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان چهره‌ای که همگان او را در کنار روحانی به خاطر می‌آورند بیش از پرداختن به تک‌تک گزاره‌های طرح شده از سوی وی اهمیت داشته باشد. بر همین اساس مهم‌ترین نکات پیرامون اظهارات جهانگیری را به شرح زیر می‌توان بررسی کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر