کد خبر: 106889
A

روزنامه وطن امروز: رهبر انقلاب ظریف را «ادب» کرد

روزنامه تحت مدیریت «مهرداد بذرپاش» به بیانات روزگذشته آیت الله خامنه ای واکنش نشان داد.

روزنامه وطن امروز: رهبر انقلاب ظریف را «ادب» کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه وطن امروز در شماره امروز خود با اشاره به بیانات روز گذشته آیت الله خامنه ای ضمن انتشار گزارشی با عنوان «تأدیب ظریف» نوشت: 

آیت‌الله خامنه‌ای روز گذشته از اظهارات بعضی مسؤولان که در روزهای اخیر از رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی پخش شد و تکرار حرف‌های خصمانه دشمنان و آمریکا بود، ابراز تعجب و تأسف کردند و گفتند: آمریکایی‌ها سال‌هاست از نفوذ معنوی ایران در منطقه و عوامل آن یعنی نیروی قدس و شهید سلیمانی بشدت ناراحتند و اساسا سردار سلیمانی را به همین علت به شهادت رساندند، بنابراین نباید چیزی گفته شود که حرف آنها را تأیید کند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: سیاست کشور از انواع برنامه‌های اقتصادی، نظامی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و همچنین سیاست خارجی تشکیل شده که همه این بخش‌ها باید با هم به پیش برود و نفی هر یک از این بخش‌ها خطای بزرگی است که نباید از مسؤولان کشور سر بزند. ایشان تأکید کردند: نیروی قدس بزرگ‌ترین عامل مؤثر جلوگیری از دیپلماسی انفعالی در غرب آسیاست و زمینه‌ساز تحقق سیاست عزتمندانه جمهوری اسلامی شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تمایل غربی‌ها برای بازگرداندن سیطره دوران طاغوت خود بر ایران، گفتند: بر همین اساس آنها با هرگونه تحرک دیپلماسی و گسترش روابط ایران با چین و روسیه و همچنین همسایگان مخالفند و حتی در مواردی با فشار، مسؤولان کشورهای همسایه را از سفر به ایران منصرف کرده‌اند که ما در مقابل این فشارها باید به شکل مستقل، پرتلاش و پرتوان عمل کنیم. رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست خارجی در همه جای دنیا در مجامع بالادستی تعیین می‌شود و نه در وزارت امور خارجه، افزودند: وزارت امور خارجه در تعیین سیاست‌ها مشارکت دارد اما تصمیم‌گیر نیست، بلکه مجری است.
ایشان خاطرنشان کردند: در کشور ما نیز سیاست خارجی در شورای ‌عالی امنیت ملی با حضور مسؤولان تعیین می‌شود و وزارت امور خارجه باید با شیوه‌های خود آن را اجرا کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر