کد خبر: 106918
A

امیرآبادی فراهانی: جهانگیری بیش از این به مردم فشار نیاورد

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت که در این هشت سال کاری برای معیشت مردم نکرده لااقل در ماه‌های پایانی عمر خود جلوی شیب تند گرانی‌ها را بگیرد.

امیرآبادی فراهانی: جهانگیری بیش از این به مردم فشار نیاورد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت که در این هشست سال برای بهبود وضعیت معیشت مردم کاری نکرده و ما حتی شاهد گرانی‌های افسارگسیخته بوده‌ایم بعید به نظر می‌رسد در ماه‌های پایانی عمر خود بخواهد کار مثبتی در این زمینه انجام بدهد.

وی افزود: دولت که در این چند سال اقدام خاصی برای حل مشکلات معیشتی مردم نکرده لااقل اگر اقدام مثبتی هم نمی‌تواند انجام دهد کاری کند که در ماه‌های پایانی عمر خود فشار کمتری به مردم وارد شود. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: آقای جهانگیری به جای اینکه مشکلات را به گردن این و آن بیندازد بنشیند و برنامه‌ریزی کند و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به وجود بیاورد و نگذارد بیش از این به مردم فشار بیاید و اینقدر فرافکنی کند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آقای جهانگیری که چهار سال قبل می‌گفت (مردم یادتان هست) بداند که الان هم مردم یادشان هست که این آقایان چه بلایی بر سر مردم آورده‌اند.

وی افزود:‌ ما در طول هشت سال گذشته شاهد گرانی‌های افسارگسیخته بودیم و از سوی دیگر شاهد تعطیلی کارخانجات و مردم از یکسو با افزایش قیمت‌ها و از سوی دیگر با کاهش درآمدها مواجه بودند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که نه تنها ارزش به پاسپورت ایرانی بازنگشته بلکه ارزش از پول ایرانی هم رخت بربسته است. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر