کد خبر: 106962
A

احمد خاتمی: گرانی ها به خاطر مذاکرات است، مقاومت کنیم درست می شود

حجت الاسلام سید احمد خاتمی در مصلای اعظم تبریز در خصوص مذاکرات اخیر گفت: گرانی‌های افسار گسیخته حاصل مذاکرات است، مشکل معیشتی کشور فقط با مقاومت حل می‌شود نه با مذاکره با آمریکا.

احمد خاتمی: گرانی ها به خاطر مذاکرات است، مقاومت کنیم درست می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید احمد خاتمی صبح سه شنبه در مصلای اعظم تبریز با بیان اینکه نباید فریب دشمن را بخوریم، در خصوص مذاکرات اخیر گفت: گرانی‌های افسار گسیخته حاصل مذاکرات است، مشکل معیشتی کشور فقط با مقاومت حل می‌شود نه با مذاکره با آمریکا.

خاتمی با اشاره به اینکه ادعای طرف‌های مقابل را باید راستی آزمایی کنیم، ادامه داد: در عرصه مذاکرات، خط ولایت لغو همه تحریم‌ها، نه تعلیق برخی از آنها است.

وی ابراز داشت: مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، دیدیم بعد از مذاکرات رئیس جمهور دیوانه آمریکا با یک امضا زیر همه چیز زد.

وی با اشاره به ویروس سیاسی گفت: ویروس سیاسی همان ویروسی بود که به جان اردوگاه علی (ع) زدند و او را تنها گذاشتند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شرکت نکردن در انتخابات یعنی مخالفت با رهبری افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی و ولایی است، ناامید کردن مردم، از دیگر ویروس‌های سیاسی است.

خاتمی با تاکید بر اینکه مراقب باشیم ویروس سیاسی را سرایت ندهیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند من آینده را روشن‌تر از گذشته می بینم، خدایی که کودتاهای بزرگ را از سر این انقلاب برداشت، باز هم خدای همین انقلاب است.

وی در تشبیه شرایط سیاسی حاکم به جامعه با برخی از ویژگی‌های ویروس منحوس کرونا گفت: ۱۴ ماه است که دنیا گرفتار این ویروس منحوس است و شمار زیادی را درگیر و یا جان شأن را گرفته است با وجودی که نحوه برخورد با این ویروس را می‌شناسیم اما آیا ما با ویروس گناه که جان را تهدید می‌کند، آشنا هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر