کد خبر: 107094
A

انتقاد شدید سازمان انرژی اتمی ایران از وب سایت تحلیلی نزدیک به سپاه/ شما پژواک دهنده صدای رژیم صهیونیستی هستید

سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید، مشرق نیوز در نوشتاری که پژواک دهنده صدای رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران اسلامی است، آگاهانه و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و نمک بر زخم ایجاد شده توسط دشمنان می پاشد.

انتقاد شدید سازمان انرژی اتمی ایران از وب سایت تحلیلی نزدیک به سپاه/ شما پژواک دهنده صدای رژیم صهیونیستی هستید

به گزارش دیده بان ایران؛ سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت از وب سایت «مشرق نیوز» نزدیک به سپاه  انتقاد کرد.

سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید،  یک سایت خبری داخلی در نوشتاری که پژواک دهنده صدای رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران اسلامی است، آگاهانه و ناآگاهانه آب به آسیاب دشمن ریخته و نمک بر زخم ایجاد شده توسط دشمنان می پاشد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سازمان انرژی اتمی ایران یک سازمان علمی، فنی و تحقیقاتی است که مطابق اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست گذاری ها و برنامه های تصویب شده در حفظ و توسعه این صنعت گام بر می دارد. وظیفه حفظ و حراست از آن نیز برعهده نهادهای امنیتی کشور ازجمله وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی کشور می‌باشد. همچنین افراد حقیقی و حقوقی، شرکت‌های خصوصی و پیمانکارانی که قصد همکاری در قالب استخدام و یا انجام پروژه با سازمان را دارند پیش از شروع فعالیت برای مدتی توسط نهادهای اطلاعاتی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفته و پس از کسب مجوز از مجاری مربوطه، با سازمان همکاری می‌نمایند.

سایت مشرق نیوز پیشتر با انتشار گزارشی تحت عنوان ««سیستم عامل» معیوب سازمان انرژی اتمی و خطاهای فاحشِ ویرانگر» از مدیریت علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی انتقاد کرده و به موضوع انفجارهای اخیر در تاسیسات غنی سازی ایران در نطنز پرداخته است.

این سایت خبری تحلیلی به اظهارات علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، اشاره کرده که گفته بود انفجار ۱۲ تیر پارسال در نطنز، حاصل کارگذاری «مواد منفجره از طریق جاسازی در یک میز سنگین و وارد کردن آن به سایت نطنز» بود.

این رسانه در ادامه نوشته است در صورتی که اظهارات علیرضا زاکانی درست باشد، «این حد از بی‌کفایتی و بی درایتی، حقیقتا مرزهای «قصور» را می‌درد و به شدت شائبه «تقصیر» به میان می‌کشد.»

در پاسخ به این مطلب، سازمان انرژی اتمی گفته است که یک «سازمان علمی، فنی و تحقیقاتی» است و «وظیفه حفظ و حراست از آن نیز بر عهده نهادهای امنیتی کشور از جمله وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی» است.

سازمان انرژی اتمی ایران همچنین می‌گوید٬ تمامی افراد «حقیقی و حقوقی، شرکت‌های خصوصی و پیمانکارانی که قصد همکاری در قالب استخدام و یا انجام پروژه با سازمان را دارند پیش از شروع فعالیت برای مدتی توسط نهادهای اطلاعاتی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گرفته و پس از کسب مجوز از مجاری مربوطه، با سازمان همکاری» می‌کنند.

aaaaaaaaaaaaa

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر