کد خبر: 107176
A

سردار محمد: خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم/ شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود!/ بدخواهان من را به احمدی نژاد تشبیه می‌کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نسبت به انتقاد برخی اصولگرایان نسبت به انتشار یک کلیپ تبلیغاتی با حضور دختران بی حجاب واکنش نشان داد.

سردار محمد: خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم/ شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود!/ بدخواهان من را به احمدی نژاد تشبیه می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید محمد، نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در نشست خبری خود که صبح امروز برگزار شد گفت: خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم اما از همه اقشار مرا حمایت کردند. شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود. نباید جامعه را تکه تکه کنیم‌. 

بخش هایی از این اظهارات به شرح زیر است:

خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم اما از همه اقشار مرا حمایت کردند. شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود. نباید جامعه را تکه تکه کنیم‌. 

ایران برای همه است و باید سعی کنیم همه مردم را یکی ببینیم.۲۷ - ۲۶ امور فرهنگی در کشور داریم که کارخودشان را انجام نمی دهند و نظارتی ندارند. 

چرا رییس جمهور که رئیس شورای انقلاب فرهنگی است در این باره سکوت کرده و صحبت نمی کند.

فیلترینگ تا به امروز جواب نداده است و با فیلتر کردن، اتفاقی جز به خلاف کشاندن مردم رخ نداده است.

باید شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود و به قدری خدمات خوب ارائه کند که مردم فعالیت های خود را به درون این شبکه منتقل کنند.

وقتی هر روز تحریم جدید اعمال می‌شود نباید به طرف مقابل خوشبین باشیم.در این شرایط حرف زدن از FATF اضافه کردن به مشکلات مردم است.

بدخواهان من را به احمدی نژاد تشبیه میکنند.سیاست های من در چارچوب یک گفتمان ولایی رقم خواهد خورد.

البته در دولت احمدی‌نژاد هم اتفاقات خوبی رقم خورد و نباید از آن ها چشم پوشی کرد.تلاش میکنیم اقدامات عدالت محور را مبتنی بر یک گفتمان ولایی دنبال کنیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر