کد خبر: 107346
A

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: سفرهای استانی رئیسی باعث شده مردم توقع داشته باشند که ایشان در انتخابات ثبت نام کند

موسی غضنفرآبادی گفت: صلابت،سلامت، اقتدار و تلاش‌های حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه و همچنین سفرهایی که وی برای حل مشکلات مردم داشته همگی باعث شده توقع اقشار مختلف جامعه این شود که وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو شرکت کند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس: سفرهای استانی رئیسی باعث شده مردم توقع داشته باشند که ایشان در انتخابات ثبت نام کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز حضور حجت الاسلام رئیسی در انتخابات پیش رو تبدیل به مطالبه عمومی شده است، گفت: در چند روز گذشته نمایندگان مجلس و اقشار مختلف مردم طی نامه هایی از ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اقداماتی که آقای رئیسی در دستگاه قضا انجام داده است انتظار مردم این است که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، ادامه داد: صلابت،سلامت، اقتدار و تلاش‌های حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه و همچنین سفرهایی که وی برای حل مشکلات مردم داشته همگی باعث شده توقع اقشار مختلف جامعه این شود که وی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو شرکت کند.

نماینده بم در مجلس تصریح کرد: اقداماتی که آقای رئیسی نسبت به احیا یکسری از کارخانه هایی که تعطیل شده بودند و برخی اقدامات برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها را مردم دیده اند و از این جهت انتظارشان این است وی پا به عرصه انتخابات بگذارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور فردی باید رئیس جمهور شود که 24 ساعت برای مردم کار کند، اظهار داشت: البته با حضور آقای رئیسی در انتخابات اتحاد و انسجام این در بین نیروهای دلسوز به نظام و انقلاب ایجاد می‌شود و قطعاً وحدتی حول محور ایشان شکل خواهد گرفت.

غضنفرآبادی با تاکید بر اینکه اگر حجت الاسلام رئیسی بتواند سکان قوه مجریه را به دست بگیرد می توان به تشکیل دولت کارآمد در کشور امیدوار بود، گفت: با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به ظرفیتهای درون و خود اتکایی باور دارد و با توجه به اینکه جوانان انقلابی در کشور حضور دارند می توانیم امیدوار باشیم که با حضور آیت الله در رئیسی در راس قوه مجریه یک دولت کارآمد تشکیل شود.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر