کد خبر: 107362
A

اعتراف انتخاباتی جالبِ مشاور قالیباف/ مطالبات مردم به سمت آقای رئیسی است نه قالیباف/ حضور رئیسی در انتخابات جدی است

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه جلسات مختلفی در ارتباط با سناریوهای متفاوت در شورای ائتلاف برگزار شده است، گفت: تا آخر هفته جاری تکلیف کاندیدای نهایی شورای ائتلاف مشخص خواهد شد.

اعتراف انتخاباتی جالبِ مشاور قالیباف/ مطالبات مردم به سمت آقای رئیسی است نه قالیباف/ حضور رئیسی در انتخابات جدی است

به گزارش دیده بان ایران؛ امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، در نشست خبری که صبح امروز در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: اساسا سیاست ما در شورای ائتلاف از ابتدا این بود که عجله ای نداشته باشیم چرا که این عجله به نفع جناح رقیب است.

وی افزود: شورای ائتلاف کارهای خود را جلو برد و ما پلن های مختلفی برای انتخابات داریم و جلسات مختلفی نیز در ارتباط با سناریوهای مختلف برگزار کرد. بر همین اساس تا آخر هفته جاری  تکلیف کاندیدای نهایی شورای ائتلاف مشخص خواهد شد. 

سخنگوی شورای ائتلاف با بیان اینکه حضور آقای رئیسی در انتخابات جدی است، به تسنیم گفت: نظرسنجی ها و مطالبات مردم به سمت آقای رئیسی است، مطالبات نسبت به حضور رییسی در انتخابات جدی است.

وی افزود: آقای قالیباف در کنار آقای رئیسی حرکت خواهد کرد. تعامل و روابط نزدیک آقای قالیباف با آقای رئیسی منجر به این خواهد شد که یک کاندیدا ثبت نام خواهد کرد.

رسولی عنوان کرد: رییس شورای ائتلاف تا امروز 220 فقره درخواست مردمی را برای حضور رییسی در انتخابات به او تحویل داده است.این درخواست ها مردمی است برای حضور ایشان. در روزهای آینده آقای رئیسی تصمیم خود را خواهند گرفت و تا دقیقه 90 باید منتظر بمانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر