کد خبر: 107382
A

صادق محصولی: سال ۹۶ تا دقیقه ۹۰ به دوستان انقلابی ما می‌گفتند برای یک نفر کار نکنید​

دبیرکل جبهه پایداری گفت: شما اتفاقات انتخابات قبلی را مرور کنید؛ ما به استان‌ها می‌رفتیم تا برای آقای رئیسی کار کنیم، می‌دیدیم که از مرکز به دوستان انقلابی گفته بودند برای یک نفر کار نکنید. بعد که دیدند در نظرسنجی‌ها اختلاف زیاد است، یک نفر کنار کشید. یعنی زمانی که رقیب، خودش را معرفی کرده بود و فضاسازی خودش را انجام داده بود. دو روز مانده به انتخابات فرصتی نیست که کار تبلیغی و گفتمانی خوبی انجام شود.

صادق محصولی: سال ۹۶ تا دقیقه ۹۰ به دوستان انقلابی ما می‌گفتند برای یک نفر کار نکنید​

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به سازوکار انتخاباتی این حزب در انتخابات های گذشته و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت:

پایداری چارجوب مشخصی دارد، می‌گوید همه نیروهای انقلابی بیاییم وحدت داشته باشیم. منتها وحدت شاخص‌محور نه شخص‌محور. یعنی ما بیاییم بگوییم این شاخص‌ها درست است یا نه. اگر درست نیست، صحبت کنیم تا به یک اشتراک برسیم. وقتی به اشتراک رسیدیم ببینیم کدام یک از این افرادی که در مظان نامزدی هستند،  با این شاخص‌ها تطبیق دارد و به مردم معرفی کنیم. این خیلی ساده‌ است. ولی اینکه من از همان ابتدا تصمیم بگیرم که فلان آقا حالا سری قبل نشد، این سری بشود، دو سری قبل نشد این سری بشود، سه سری قبل نشد این سری بشود؛ این درست نیست، فرق هم نمی‌کند این رویه چه مجموعه‌ای باشد. وقتی نگاه این باشد، طبیعتاً شاخصی در کار نیست و همه‌اش فیلم است؛ یک بار با عنوان از بالا به پایین،‌ بار دیگر از پایین به بالا. نه، از ابتدا تصمیم گرفته شده که فلان آقا را معرفی کند و همه مکانیسم را طوری مهندسی کرده که این آقا در بیاید...

محصولی اضافه کرد: شما اتفاقات انتخابات قبلی را مرور کنید؛ ما به استان‌ها می‌رفتیم تا برای آقای رئیسی کار کنیم، می‌دیدیم که از مرکز به دوستان انقلابی گفته بودند برای یک نفر کار نکنید. بعد که دیدند در نظرسنجی‌ها اختلاف زیاد است، یک نفر کنار کشید. یعنی زمانی که رقیب، خودش را معرفی کرده بود و فضاسازی خودش را انجام داده بود. دو روز مانده به انتخابات فرصتی نیست که کار تبلیغی و گفتمانی خوبی انجام شود. 

افرادی که در جریان انقلابی تحت عنوان نخبه می‌شناسیم و یا افرادی که خودشان را به‌عنوان محور معرفی می‌کنند - حالا با عنوان وحدت یا اجماع و اتحاد، منظورم گروه خاصی نیست - این‌ها باید به مردم بگویند که ما بررسی می‌کنیم و با این شاخصه‌ها و این نمره‌ها و ضرایب، گزینه مدنظر خود را به شما معرفی می‌‌کنیم. ما الان در جبهه پایداری شاخصه‌ها با زیرشاخصه‌هایمان مشخص است و می‌توانیم منتشر کنیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    شما برو به همان املاکی که مفتکی از اقای احمدز نژاد زمانی که شهردار تهران بود گرفتید برسید
    راستی از سواپ نفت چه خبر
    نگران انتخابات نباشید
    اقای رئیسی که گفتن مستقل اومدن

ارسال نظر