کد خبر: 107403
A

لیست ۴۰ نفره جبهه وحدت برای انتخابات شورای شهر تهران +اسامی

جبهه وحدت اصول گرایان لیست ۴۰ نفره خود را برای انتخابات شورای شهر شهر تهران ارائه کرده؛ ظاهرا جبهه وحدت با جبهه همنا به رهبری مرتضی طلایی توافق کرده است . اختلافات طلایی با چمران و سروری در این لیست کاملا مشخص است.

لیست ۴۰ نفره جبهه وحدت برای انتخابات شورای شهر تهران +اسامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ از چند ماه پیش از ارائه لیست‌ها زمزمه‌های اختلاف این دو بر سر لیست‌چینی به گوش می‌خورد. اختلافی که مهدی چمران در مصاحبه‌هایی که داشته آن را نه رد کرده و نه تایید. حالا، اما با بیرون آمدن لیست ۴۰ نفره جبهه وحدت و غیاب مهدی چمران در آن اختلاف آن‌ها علنی شده شده است.

مرتضی طلایی، عبدالمقیم ناصحی، سید محمد آقامیری، امین اسدی، مهدی وکیل پور، سید احمد علوی، زینب حمیدزاده، بنیامین شکوه فر، دلاور صیامی، امین شاکری، علی رضا خجسته پور، ابوالفضل قناعتی، فاطمه حمیدیان، افشین پروین پور، سید نورا الله موسوی نیا، سید محمد حسینی، رضا خدا بخش، روح الله گلشنی، علیرضا نادعلی، مسعود زریبافان، حجت الله دمیار، حسن بیادی، حسین قرایی، مهدی صیاد شیرازی، سید محمد رحیم مرتضوی، پوریا نجم آبادی، ناصر شهرکی، حمید رضا الفتی، محمد هادی زاهدی، یعقوب زراعت کیش، جواد فتوحی، روح الله مقدس پور، جواد فتوحی، زهیر متکی، صالح اسکندری، حسن اشتری، حامد قهرمانیان، نوید صالح‌وند، علی کیهان نیان و مهدیه شاهینی در این لیست حضور دارند.

پیش از این مرتضی طلایی جبهه همنا را پایه‌گذاری کرده بود و جمعی از فعلان محلی و شورایاری را برای انتخابات شورای شهر سازماندهی کرده بود، ولی از طرف رسانه‌های اصولگرا بایکوت شده بود.

از طرفی تعدادی از افراد این لیست درگیر پرونده‌های متعددی هستند و ممکن است این مسائل تبدیل به نقطه ضعف این فهرست انتخاباتی شود. به نظر می‌رسد این گروه بنا دارد رویه قالیباف را در شهرداری تهران ادامه دهد. در عین حال جبهه پایداری که منتقد اصولگرای قالیباف بود هنوز برنامه خود را برای انتخابات شورای شهر تهران اعلام نکرده است.

 

منبع: رویداد24

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر