کد خبر: 107526
A

ذوالفقاری: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است

؛ حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تالار وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است.

ذوالفقاری: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تالار وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ثبت نام به زودی تمام می شود و وارد مرحله بعدی انتخابات می شویم. در حوزه تامین امنیت هم  برنامه هایی تنظیم شده است تا فرایند ثبت نام با امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

رییس ستاد امنیت انتخابات کشور با بیان اینکه برای همه مراحل انتخابات از حیث امنیتی پیش بینی های لازم انجام و برنامه هایی تهیه شده است، گفت: در مرحله اخذ رای با توجه به افزایش شعب اخذ رای، فقط ۲۵۰ هزار نفر نیرو در زمان برگزاری انتخابات مستقیم برای حراست از شعب اخذ رای به کار گرفته می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن از مرزهای کشور تا نقاط مختلف باید تامین امنیت شود و برنامه ریزی هادر این زمینه انجام و هماهنگی های کامل در سطح ملی و استان ها اعمال شده است. 

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: مردم و شعبه ها برای دادن رای با توجه به پروتکل های آماده شده بدانند که مشکلی برای مشارکت نخواهد بود تا نگرانی بابت بیماری نداشته باشیم.

رییس ستاد امنیت انتخابات درباره اطلس امنیتی گفت: اطلس امنیتی به طور کامل آماده شده و این اطلس با گذشته بسیار متفاوت است. همه دستگاه های اطلاعاتی کشور،  اطلاعاتی که در حوزه های مختلف کشور داشتند را در این اطلس گنجاندند و یک اطلس مشترک تهیه شده، ضمن اینکه این اطلس به طور مستمر به روز رسانی می شود.

وی اضافه کرد: جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته ها ی مرتبط به طور مرتب برگزار می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر