کد خبر: 107546
A

مهدی چمران، رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب: کاندیدا شدن رئیسی جدی شده است

مهدی چمران، رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و فعال اصولگرا در مورد آخرین اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری و برنامه‌های شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: به نظر می‌رسد آمدن آقای رئیسی به عرصه انتخابات جدی شده است

 مهدی چمران، رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب: کاندیدا شدن رئیسی جدی شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران، رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و فعال اصولگرا در مورد آخرین اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری و برنامه‌های شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: به نظر می‌رسد آمدن آقای رئیسی به عرصه انتخابات جدی شده است با آمدن ایشان، اجماع در بین انقلابیون راحت‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: قاعدتا با آمدن رئیسی، نیروهای انقلاب اجماع کرده و سعی خواهند کرد که تمام هدف خود را بر مبنای تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: امیدوارم با این اتفاقات شاهد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

چمران همچنین به مصوبه شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: مصوبه شورای نگهبان، معیارها و ملاحظاتی است که مربوط به مسائل داخلی شورا است که موضوع جدید و خاصی نیست و بنا به صلاح دید شورای نگهبان تصویب شده است که باید به نظر بنده زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد.

خط اعتدال به نقل از چمران گفته است: بنده دلیل مخالف دولت با مصوبه شورای نگهبان ‌را نمی‌دانم و برای جای سوال است اما این موضوع جدیدی نیست و شورای نگهبان می‌تواند تصمیماتی را بگیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: امیدواریم نیروهای انقلابی با به اجماع رسیدن و آمدن مردم به پای صندوق رای، انتخابات خوبی داشته باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر