کد خبر: 107689
A
دیده بان ایران:

حمایت «دختران بی حجاب» از سردار محمد ادامه دارد

هنوز اطلاعاتی از اینکه این کلیپ ها در تایید سردار محمد تهیه می شود و یا اینکه در جهت تخریب او اطلاعی در دست نیست اما این نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه 21 اردیبهشت در پاسخ به این سوال گفته بود: "خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم اما از همه اقشار مرا حمایت کردند. شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود. نباید جامعه را تکه تکه کنیم‌. ایران برای همه است."

حمایت «دختران بی حجاب» از سردار محمد ادامه دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از گذشت چهار روز از ثبت نام سردار سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، تلاش کانال های و گروهای تبلیغاتی برای جمع آوری رای برای این فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء همچنان ادامه دارد.

از ساعتی قبل یک کلیپ چهار ثانیه ای از یک دختر بی حجاب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که او تاکید دارد رای اش "سعید محمد" است.

هنوز اطلاعاتی از اینکه این کلیپ ها در جهت تایید سردار محمد تهیه می شود و یا اینکه در جهت تخریب او  در دست نیست اما این نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه 21 اردیبهشت در پاسخ به این سوال گفته بود: "خیلی از جنبش زنان بی حجاب در حمایتم مطلع نیستم اما از همه اقشار مرا حمایت کردند. شاید آنهایی که چند خانم بی حجاب را دیدند دلشان مریض بود. نباید جامعه را تکه تکه کنیم‌. ایران برای همه است."

گفتنی است کانال اصلی حامیان سعید محمد پیشتر با انتشار تصویری از تظاهرات زنان در اوایل انقلاب همراه با متن "‌سال 57 این زنان بی حجاب هم برای انقلاب آمده بودند. چون از کثافت دونی پهلوی خسته شده بودند. امروز هم دختران بی حجاب داخل و خارج از کشور برای انقلاب دوم به میدان آمده اند. حالا می‌گویند از  ‎سعیدمحمد  می‌خواهند حمایت کنن. چون از کثافت کاری اصلاحات و لیبرال ها خسته شده اند." واکنش نشان داده بود.

نکته قابل توجه در این بین تصویری بود که همراه با متن بالا در کانال حامیان سعید محمد انتشار یافت. عکس مورد اشاره مربوط است به تظاهرات 8 مارس سال 1357 (۱۷ اسفند ۱۳۵۷) که زنان به مناسبت روز جهانی زن و در مخالفت با حجاب اجباری راهی خیابان شدند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر