کد خبر: 107731
A
دیده بان ایران:

تهدید نمایندگان مجلس انقلابی علیه «علی لاریجانی» در توییتر/ پژمانفر: در روزهای آینده مدارکی را علیه لاریجانی منتشر خواهیم کرد/ امیرآبادی: شما را از صندلی قدرت کنار خواهیم گذاشت

احمد امیرآبادی فراهانی دیگر نماینده مجلس انقلابی هم در پاسخ به اظهارات صبح امروز علی لاریجانی در وزارت کشور نوشت: آقای لاریجانی نمی خواستم چیزی بگویم اما خودت خواستی، شما هرچه داری از حضور در پادگان‌‌های پشت جبهه و مدیون دادگاه‌های اخوی است، شما دیگه چرا؟ دادگاه مردم برای همیشه شما را از صندلی قدرت کنار خواهند زد.

تهدید نمایندگان مجلس انقلابی علیه «علی لاریجانی» در توییتر/ پژمانفر: در روزهای آینده مدارکی را علیه لاریجانی منتشر خواهیم کرد/ امیرآبادی:  شما را از صندلی قدرت کنار خواهیم گذاشت

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم که حواشی بسیاری را در شبکه های اجتماعی به خصوص توییتر به دنبال داشت نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود در توییترش خبر داده است که به زودی مدارک و اسنادی را علیه علی اردشیرلاریجانی منتشر خواهد کرد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی دیگر نماینده مجلس انقلابی هم در پاسخ به اظهارات صبح امروز علی لاریجانی در وزارت کشور نوشت: آقای لاریجانی نمی خواستم چیزی بگویم اما خودت خواستی،  شما هرچه داری از حضور در پادگان‌‌های پشت جبهه و مدیون دادگاه‌های اخوی است، شما دیگه چرا؟ دادگاه مردم برای همیشه شما را از صندلی قدرت کنار خواهند زد.

به نظر می رسد تنور یخ زده انتخابات از امروز توسط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حداقل در توییتر گرم خواهد شد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر