کد خبر: 107733
A

کواکبیان: چرا ما نباید در کشور «تلویزیون خصوصی» داشته باشیم؟/ همانطور که ما برای چین و روسیه اصالت قائل هستیم باید برای اروپا و آمریکا هم اصالت قائل باشیم

دبیرکل حزب مردم سالاری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت شرکت سهامی نیست. هیچکدام از روسای دولت های قبلی حزبی نبودند و بیاید برای یک بار هم شده دولت حزبی روی کار بیاوریم و این امر را تجربه کنیم.

کواکبیان: چرا ما نباید در کشور «تلویزیون خصوصی» داشته باشیم؟/ همانطور که ما برای چین و روسیه اصالت قائل هستیم باید برای اروپا و آمریکا هم اصالت قائل باشیم

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی کواکبیان پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاارن با بیان اینکه خدا را شاکرم که یکبار دیگر توفیق شد تا در عرصه خدمت رسانی به مردم وارد عمل شودم اظهار کرد: وظیفه شرعی خود دانستم در این عرصه حضور پیدا کنم و وظیفه ملی خود دانستم تا باری از دوش این ملت بردارم و حتما در صحنه حضور داشته باشم.

وی افزود: تکلیف حزبی که حزب مردم سالاری بر دوش من گذاشت از دیگر دلایل حضور بنده برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری بود.

کواکبیان با بیان اینکه در جبهه اصلاحات ایران اسم بنده را به عنوان نامزد مطرح کردند تاکید کرد: خدا را شاهد می گیریم که برای حضور در مسند ریاست جمهوری به فکر قدرت و منافع شخصی نیستم. وی با بیان اینکه سه مشکل اساسی در کشور وجود دارد گفت: در خودم توانمندی اجرایی برای حل این مشکلات را می بینم از این رو مشکل اساسی که بنده احساس می کنم وجود دارد بحث های اقتصادی و معیشتی و کاهش ارزش پول ملی است از این رو براین باورم که ماباید به فکر استقلال بانک مرکزی باشیم تا این مشکل حل شود.

 کواکبیان افزود: دولت شرکت سهامی نیست. هیچکدام از روسای دولت های قبلی حزبی نبودند و بیاید برای یک بار هم شده دولت حزبی روی کار بیاوریم و این امر را تجربه کنیم.

وی افزود: رشد نقدینگی به یارانه ۶۰ هزار میلیارد تومانی برمی گردد از این رو بنده طرحی را در این راستا در نظر گرفتم تا کارتی در قالب کارت رفاه ملی به مردم اختصاص دهیم.

کواکبیان خاطرنشان کرد: ما هنوز بعد از چند سال درباره تعریف رجل سیاسی و مذهبی به یک تعریف درست نرسیدیم و با وجود اینکه زنان در انتخابات ثبت نام می کنند اما فقهای شورای نگهبان آنها را تایید نمی کنند. وی تصریح کرد: علیرغم اینکه امام (ره) گفتند نظامیان حق دخالت در انتخابات ندارند اما متاسفانه این روند در شرایط امروز کشور ما رعایت نمی شود و ما می بینیم این مشکل هنوز وجود دارد.

وی درباره مشکلات موجود در صدا و سیما گفت: متاسفانه امکان ورود بخش خصوصی یه صدا و سیما وجود ندارد و این نقص بزرگی است.کواکبیان خاطرنشان کرد: ما باید از ظرفیت های زنان استفاده کنیم. .وی تایکد کرد: باید تکلیف نهادهایی چون شواری عالی فضای مجازی؛ نهادهای زیرمربوطه مقام معظم رهبری مثل بیناد مستضعفان مشخص شود.

کواکبیان گفت: همانطور که ما برای چین و روسیه اصالت قائل هستیم باید برای اتحادیه اروپا و آمریکا نیز اصالت قائل شویم.وی با بیان اینکه دولت شرکت سهامی نیست خاطرنشان کرد: ما دولت حزبی به معنای کامل را مدنظر قرار خواهیم داد چرا که هیچ دولت حزبی تا به امروز در کشور وجود نداشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر