کد خبر: 107760
A
دیده بان ایران:

یک نامزد دیگر هم سوار اتوبوسِ راهی پاستورِ اصولگرایان می شود؟/ سعید جلیلی دلش در میدان فاطمی است

نامزد اصلی جبهه اصولگرا پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگرچه گروه‌های سیاسی تشکل‌ها و مردم بسیار گفتند و دعوت کردند اما حضور در صحنه به صورت مستقل است و نافی حضور هیچکس است. کسانی که احساس تکلیف کردند وظیفه خودشان را انجام بدهند.

یک نامزد دیگر هم سوار اتوبوسِ راهی پاستورِ اصولگرایان می شود؟/ سعید جلیلی دلش در میدان فاطمی است

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال ثبت نام چهره های شاخص اصلاح طلب و اصولگرا جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که تا ساعتی دیگر «سعید جلیلی» عازم ستاد انتخابات خواهد شد.

کانال تلگرامی عماریون خبرداده است که «سردار سعید محمد» طی تماس با جلیلی از ایشان جهت حضور و ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، دعوت به عمل آورده‌است.

گفتنی است ابراهیم رئیسی در نطق انتخاباتی ظهر امروز خود اعلام کرد که "اگرچه گروه‌های سیاسی تشکل‌ها و مردم بسیار گفتند و دعوت کردند اما حضور در صحنه به صورت مستقل است و نافی حضور هیچکس است. کسانی که احساس تکلیف کردند وظیفه خودشان را انجام بدهند."

بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند که اوضاع برای «سعید جلیلی» در جبهه پایداری بعد از فوت پدر معنوی این تشکل تغییر کرده است تا آنجا که دیگر حتی برای حفظ ظاهر هم شده، از حمایت پایداری‌ها از سعید جلیلی خبری نیست.

ابراهیم رئیسی و علیرضا زاکانی از چهره های شاخصی بودند که امروز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده بودند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر