کد خبر: 107800
A

سالک: آقای رئیسی اطلاعات خوبی از پرونده‌های کوچک و بزرگ در اختیار دارد

نماینده ادوار مجلس گفت: آقای رئیسی از کف قوه قضاییه رشد کرده تا به ریاست این قوه رسید؛ آیت‌الله رییسی تجربیاتی قوی در بخش‌های مختلف قوه قضاییه با خود به همراه داشته و مجموعه اطلاعاتی که از پرونده‌های کوچک و بزرگ در اختیار دارد برای اداره کشور مفید است.

سالک: آقای رئیسی اطلاعات خوبی از پرونده‌های کوچک و بزرگ در اختیار دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت نام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات 1400 گفت: با نام‌نویسی رییسی یک وفاق ملی درباره وی به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های آقای رییسی مورد مطالعه قرار گیرد افزود: رفع مشکلات و ایجاد تحول بدون برنامه‌ریزی امکان ندارد و بدون برنامه‌ریزی قرار نیست معجزه‌ای ایجاد شود.

سالک با بیان اینکه ریل‌گذاری دولت در موضوعاتی مانند ارز، یارانه‌ها، سهام عدالت، بورس، گرانی کالاها‌، معیشت مردم و تورم تبدیل به معضلاتی جدی برای کشور است ادامه داد: این‌ها مسائلی است که اگر یک برنامه‌ریزی قدرتمند انجام نشود، بعدا نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: باید دید برنامه‌های آقای رییسی برای اداره دولت چیست که این موضوع در صحبت‌هایشان و در مناظرات مشخص خواهد شد؛ اما آنچه اهمیت دارد این است که یک وفاق ملی درباره ایشان به وجود می‌آید که بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به عملکرد رییسی در قوه قضاییه گفت: ایشان از کف قوه قضاییه رشد کرده تا به ریاست این قوه رسید؛ آیت‌الله رییسی تجربیاتی قوی در بخش‌های مختلف قوه قضاییه با خود به همراه داشته و مجموعه اطلاعاتی که از پرونده‌های کوچک و بزرگ در اختیار دارد برای اداره کشور مفید است.

سالک با بیان اینکه آبراهیم رئیسی در یک سال حضور در مقام ریاست قوه قضاییه تحولات عظیمی در این قوه ایجاد کرده است ادامه داد: در این مدت زمان حدود هزار و 300 واحد تولیدی از دو هزار و 500 کارخانه‌ای که بانک‌ها با بنگاهداری کردن موجب تعطیلی آن شده و به رشد بیکاری دامن زده بودند را احیا کرده که خدمتی بزرگ و به معنای ایجاد اشتغال است.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت الاسلام رییسی سه سال مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشت اظهار کرد: وی در این دوران کارهای اجرایی وسیعی در سطح کشور انجام داده است.

وی افزود: مجموعه این اقدامات نشان می‌دهد که آقای رییسی اقتدار و قدرت لازم برای حل کردن بخش‌های زیادی از معضلات جامعه را دارد و به ایجاد تحول از سوی ایشان امید هست.

سالک درباره تحقق جوانگرایی در دولت احتمالی رییسی گفت: با توجه به عملکرد ایشان که در زمان حضور خود در مسئولیت‌ها به نسل جوان نگاهی جدی داشته، امیداوریم که دولت جوان حزب‌الهی در صورت رأی آوردن وی محقق شود.

منبع: راه دانا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر