کد خبر: 107802
A
شرایط رضایی نسبت به قبل بهتر شده است

کنعانی مقدم: سبد رای رضایی از لاریجانی بیشتر خواهد بود / محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر کاندیداهای نظامی که در انتخابات حضور دارند ائتلاف کنند و به نفع آقای رضایی کنار بروند آقای رضایی سبد رأی خوبی خواهد داشت و این دوره از آقای لاریجانی بیشتر رأی می‌آورد.

کنعانی مقدم: سبد رای رضایی از لاریجانی بیشتر خواهد بود / محسن رضایی به نفع رئیسی کنار نمی‌رود

به گزارش دیده بان ایران؛ فعال سیاسی نزدیک به محسن رضایی گفت: آقای رضایی حرف هایی برای گفتن دارد و اگر ائتلافی در انتخابات شکل بگیرد او با توجه به آرای گذشته خود شانس خوبی برای پیروزی دارد.

 

حسین کنعانی مقدم درباره کاندیداتوری محسن رضایی گفت: برخی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور نامزد می شوند تا از فرصت ۲۰ روزها تبلیغات و حضور در صداوسیما استفاده و طرح ها و برنامه های شان را در حوزه های مختلف تشریح کنند.

 
 

وی افزود: جریان انقلابی و اصولگرا روی حمایت از آقای رئیسی اجماع دارند و با حضور ایشان، بعید می دانم رقیبی از جریان اصولگرایی وجود داشته باشد. البته آقای رضایی حرف هایی برای گفتن دارد و اگر ائتلافی در انتخابات شکل بگیرد او با توجه به آرای گذشته خود شانس خوبی برای پیروزی دارد.

 

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: باید منتظر باشیم ببنیم چه کسانی تأییدصلاحیت می شوند و رقابت ها به چه سمتی خواهد رفت. قطعا جریان اصولگرایی و انقلابی دست به یک ائتلاف سراسری نزنند ممکن است دچار ریزش آرا شوند و نتوانند در انتخابات پیروز قطعی باشند.

 

وی درباره کنارگیری محسن رضایی به نفع سیدابراهیم رئیسی ادامه داد: تجربه ای که من از آقای رضایی دارم به نظر می رسد که ایشان کنار نخواهد رفت.

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تقویت شدن آرای ۴ میلیونی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بیان کرد: شرایط ایشان نسبت به قبل خیلی بهتر شده و ممکن است این آرا افزایش پیدا کند. البته بستگی دارد رقبای ایشان در انتخابات چه کسانی باشند.

 

وی افزود: اگر کاندیداهای نظامی که در انتخابات حضور دارند ائتلاف کنند و به نفع آقای رضایی کنار بروند آقای رضایی سبد رأی خوبی خواهد داشت و این دوره از آقای لاریجانی بیشتر رأی می آورد.

 

کنعانی مقدم گفت: با توجه به اینکه انتخاباتی با اکثریت آرا خواهیم داشت، معتقدم این دوره انتخابات دو مرحله ای خواهد شد و از بین آقایان رئیسی و رضایی یک نفر و از بین آقایان لاریجانی و جهانگیری یک نفر به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر