کد خبر: 107832
A

حداد عادل به نیروهای انقلاب هشدار داد/ فقط باید از ابراهیم رئیسی پشتیبانی کنید

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای از اصولگرایان خواست تا حداکثر توان خود برای پشتیبانی از سیدابراهیم رئیسی را کار گیرند تا میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب گشوده شود.

حداد عادل به نیروهای انقلاب هشدار داد/ فقط باید از ابراهیم رئیسی پشتیبانی کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: «با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و حضور طیف گسترده‌ای از انواع گرایش‌ها و سلیقه‌های سیاسی مرحله مهمی از انتخابات پایان پذیرفت. اینک هنگام برداشتن گامی دیگر در مرحله‌ای دیگر است.

خوشبختانه آیت‌الله رئیسی، با توجه به واقعیات جامعه و کشور و درخواست‌های مردمی فراوانی که از جمله از طریق شوراهای ائتلاف استان‌ها و شهرستان‌ها از ایشان برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آمده بود ثبت‌نام کردند.

اکنون پس از مرحله مطالبه حضور، مرحله حمایت و پشتیبانی فرا رسیده است و وظیفه همه نیروهای انقلاب اسلامی که خواهان عزت و سربلندی و رفاه ایران و ایرانی هستند این است که حداکثر توش و توان خود را برای پشتیبانی از ایشان در عرصه انتخابات به کار گیرند تا ان‌شاء‌الله میدان گسترده‌تری برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و به‌ویژه گسترش عدالت و مبارزه با فساد و رفع مشکلات مردم گشوده شود و فرصت خدمت در اختیار خدمت‌گزاری شایسته قرار گیرد.

در این مرحله از حضور و در چند هفته‌ای که تا روز رأی‌گیری باقی است، همه خواهران و برادران عزیز و نیروهایی که تحت عنوان شورای ائتلاف در عرصه سیاسی فعالیت می‌کنند مراقب خواهند بود تا وحدت صفوف نیروهای انقلاب فشرده‌تر و مستحکم‌تر شود. مسلم است که با حضور آیت‌الله رئیسی انواع تخریب‌ها آغاز خواهد شد و دیگران سعی خواهند کرد با تبلیغات حساب‌شده خود دام‌هایی پیش پای نیروهای انقلاب بگسترانند. در این شرایط هشدار باید داد که مبادا نیروهای انقلاب با بدزبانی و تندی و ستیزه‌جویی به دام افتند و به ایجاد دوقطبی‌های مورد نظر آنان کمک کنند. سیره و سنت ما دعوت به حق و حفظ روحیه انقلابی بر پایه خردمندی و ادب و اخلاق اسلامی و منطق و برهان است.

نکته دیگری که باید بدان توجه داشت این است که همچنان ‌که آیت‌الله رئیسی خود نیز اظهار داشته‌اند حضور ایشان نه‌تنها به معنی نفی حضور دیگر نامزدهای جبهه انقلاب در این مرحله از انتخابات نیست بلکه ثبت نام چهره‌های موجه می‌تواند در عین افزایش مشارکت موجب هم‌افزایی و تقویت جبهه انقلاب باشد.

از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم ملت ایران را در آزمون خطیر انتخابات ۱۴۰۰ با مشارکتی پرشور و انتخابی درست موفق گرداند و ایران عزیز را به سوی آینده‌ای شایسته اسلام و ایران هدایت فرماید.»

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر