کد خبر: 107853
A

عباس عبدی در انتخابات پیش رو راه «عارف» را در پیش گرفت

عباس عبدی، فعال سیاسی در رشته توئیتی از کنشگری انتخاباتی انصراف داد و نوشت به این نتیجه رسیدم که مدتی در عرصه سیاست عملی سکوت کنم و فعلا در این زمینه چیزی ننویسم.

عباس عبدی در انتخابات پیش رو راه «عارف» را در پیش گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس عبدی در توییترش نوشت: مدتها است به این نتیجه رسیده‌ام که در شرایط کنونی و با شیوه عملی که نهادهای رسمی از یکسو و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب از سویی دیگر دارند، روش‌های مرسوم و عادت گونه‌ای که در فضای سیاسی دنبال می‌شود، تاثیری در تغییر وضعیت موجود نمی‌گذارد.

و مشکلات کماکان ادامه دارند و حتی عمیق‌تر می‌شوند و حرف‌ها و رفتارهای عادت‌وار غیرموثر هم تکرار می‌شوند.
بنده نه تصلب سیاست‌های رسمی را برای وضعیت کنونی کشور و رفع مشکلات مردم، موثر می‌دانم و نه سیاست‌های رایج اصلاح‌طلبان را در خروج از این وضعیت کارآمد می‌دانم.

از این رو به این نتیجه رسیدم که مدتی در عرصه سیاست عملی سکوت کنم و فعلا در این زمینه چیزی ننویسم.
قصد داشتم متن مفصلتری که در حال تدوین آن هستم را منتشر کنم، ولی با مشورت دوستان عزیزم ترجیح دادم که انتشار آن متن را به آینده نه چندان دور موکول کنم.

همچنان اعتقاد دارم که مشی اصلاح‌طلبانه بدیل قابل قبولی ندارد و باید از خطوط اصلی آن دفاع قاطعانه‌ای کرد. ولی نسل فعلی اصلاح‌طلبان در تارهای خود بافته اسیر شده‌اند و امکان با اراده بیرون آمدن از آن را ندارند و باید نیروهای جوانتر طرحی نو در اندازند.

ما راهی جز بازاندیشی در مبانی و ایده‌های نظری و عملی سیاست ورزی اصلاح‌طلبانه نداریم و امیدوارم که بعد از انتخابات، اذهان علاقمندان به کشور به سوالات بنیادین بپردازد که فقط از این طریق است که راهی برای بهبود وضعیت پیدا می‌شود.

منبع: برترین ها

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر