کد خبر: 107854
A

فعال سیاسی اصولگرا به قالیباف نامه نوشت/ آقای زاکانی روز گذشته شانزدهمین معاون اش را هم منصوب کرد

محمد مهاجری با یادداشت نامه ای خطاب به قالیباف از منصوب کردن شانزدهمین معاون در مرکز پژوهش های مجلس توسط علیرضا زاکانی خبر داد.

فعال سیاسی اصولگرا به قالیباف نامه نوشت/ آقای زاکانی روز گذشته شانزدهمین معاون اش را هم منصوب کرد

به گزارش دیده بان ایران، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره مرکز پژوهش‌های مجلس به قالیباف نامه نوشت:

به قرار اطلاع، یکی از افراد ابواب‌جمعی جنابعالی موسوم به علیرضا زاکانی که گویا با حکم  شما متصدی مغازه مرکز پژوهشهای مجلس است و چندسال پیش شورای نگهبان بر صلاحیت او مهر"باطل شد"زده بود، روز گذشته شانزدهمین معاون این مغازه را هم منصوب کرده. با توجه به اینکه این مغازه حداکثر می توانسته ۵ معاون داشته باشد، ١١ دکه‌ای که وی تاسیس کرده مصداق مسلم "حیف اموال عمومی" است.

از آنجا که به مصداق ضرب المثل" مورچه چیه که کله پاچه‌اش چی باشه" واقعا نیازی به این همه خدم و حشم وجود ندارد، شفافیت در هزینه‌های این مرکز ضروری به نظر می‌رسد. بخصوص که یکی از آخرین معاونان مشارالیه  عضو هیات مدیره چندشرکت از جمله یکی از شرکتهایی است که افکار عمومی آنها را به عنوان مافیای کنکور می شناسند.

مقتضی است قبل از اینکه این اتفاقات علاوه بر "حیف" به "میل اموال عمومی" منجر شود، مشارالیه که طبق گفته مرحوم حسینیان در دوره های قبل مجلس، کار و کاسبی اش در جای دیگری بوده، به همانجا دیپورت شود و مفسده اش دامان جنابعالی را نگیرد.

مرحمت شما زیاد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر