کد خبر: 107865
A

حسن روحانی درگذشت «اکبر ترکان» را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم اکبر ترکان، تاکید کرد: این مدیر توانمند و دلسوز، با حضور فعال و موثر در مناصب مختلف و مهم خدمتگزاری، منشا خدمات فراوانی شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

حسن روحانی درگذشت «اکبر ترکان» را تسلیت گفت

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم مهندس اکبر ترکان یار صدیق دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: این مدیر توانمند و دلسوز، با حضور فعال و موثر در مناصب مختلف و مهم خدمتگزاری، منشا خدمات فراوانی شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و پرتلاش و یار صدیق دولت تدبیر و امید، مرحوم مهندس اکبر ترکان، باعث تاثر و تالم فراوان شد.

این مدیر توانمند و دلسوز، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال و موثر در مناصب مختلف و مهم خدمتگزاری، منشا خدمات فراوانی شد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از همدلی‌ها و همراهی‌های صادقانه ایشان با نظام و دولت به ویژه در جایگاه دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور عالی رئیس جمهور، مصیبت فقدان این انسان خدوم را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان صبر و تسلی مسالت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر