کد خبر: 107920
A

نمازی: ریاست مرعشی بر ستاد جهانگیری گمانه زنی است/ لاریجانی کاندیدای ذخیره هر دو جناح است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه حرف‌هایی درباره ریاست مرعشی بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری مطرح است ولی هنوز تصمیمی گرفته نشده است گفت: فکر می‌کنم که این مسئله حداقل باید در کمیته سیاسی حزب مطرح شود.

نمازی: ریاست مرعشی بر ستاد جهانگیری گمانه زنی است/ لاریجانی کاندیدای ذخیره هر دو جناح است

به گزارش دیده بان ایران؛ علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سوالی درباره برخی اخبار درباره ریاست حسین مرعشی بر ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری اظهار داشت: اطلاع دقیقی ندارم، ولی بعید می‌دانم چنین خبری درست باشد چون اکنون وقت معرفی رئیس ستاد نیست.

وی افزود: صحبت‌هایی شده ولی باید اول کاندیدا تایید صلاحیت شود و بعد رئیس معرفی گردد.

نمازی ادامه داد: یک سری خبر مطرح است و من دیشب که در جلسه شورای مرکزی این خبر را بررسی کردم، آنها هم مطرح کردند که چنین حرفی زده شده اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم در این خصوص در داخل حزب گرفته می‌شود، گفت: این مسئله حداقل در کمیته سیاسی حزب مطرح می‌شود و فکر می‌کنم که آقای مرعشی در کمیته سیاسی این مسئله را مطرح کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره موضع کارگزاران در مورد حمایت از علی لاریجانی نیز تصریح کرد: آقای لاریجانی را کاندیدای رزرو یا ذخیره هر دو جناح می‌دانم که اگر کاندیدای اصلی نبود از او حمایت کنند.

نمازی تأکید کرد: از طرف اصلاح طلبان ایشان تا حدودی به عنوان کاندیدای ذخیره مطرح می‌شود و از سوی اصولگرایان نیز ممکن است جامعه روحانیت مبارز و حزب مؤتلفه از ایشان حمایت کند و اگر جناحی کاندیدای اصلی خود را نداشته باشد آقای لاریجانی قابل مذاکره است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر