کد خبر: 107960
A
دیده بان ایران:

رونمایی یک سایت نزدیک به محافل امنیتی از گزینه معاون اولی جهانگیری

وب سایت نزدیک به محافل امنیتی نوشت: عده ای در جریان اصلاحات به دنبال طرح جدیدی هستند تا به وسیله آن رأی های خاموش را وارد گود انتخابات کنند. در این طرح از اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی یاد می شود اما نکته حائز اهمیت آن همراه کردن لعیا جنیدی به عنوان معاون اول وی در عرصه انتخابات است.

رونمایی یک سایت نزدیک به محافل امنیتی از گزینه معاون اولی جهانگیری

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت نزدیک به محافل امنیتی با انتشار گزارشی ضمن اشاره به نامزدی اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به تحرکات پشت پرده جریان اصلاحات برای جمع آوری آرای خاکستری جامعه اشاره کرده و نوشت:

به گزارش دیده بان ایران؛ این وب سایت مدعی شده؛ عده ای در جریان اصلاحات به دنبال طرح جدیدی هستند تا به وسیله آن رأی های خاموش را وارد گود انتخابات کنند. در این طرح از اسحاق جهانگیری به عنوان کاندیدای اصلی یاد می شود اما نکته حائز اهمیت آن همراه کردن لعیا جنیدی به عنوان معاون اول وی در عرصه انتخابات است. بنابر نظر تئورسین های اصلاحات در ایران جنبش زنان رفته رفته در حال شکل گیری است و در طول وقایع سیاسی آینده این جنبش بیشتر نمود خواهد داشت. از نظر این افراد زنان در ایران قابلیت رأی دادن بر اساس جنسیت را دارا هستند و اگر تا کنون این مسئله اتفاق نیفتاده و زنان رأی جنسیتی نداده اند به دلیل عدم توجه به آنان بوده است پس اگر اکنون جریانی بتواند زنان را به سمت رأی دادن جنسیتی سوق دهد می تواند جمعیت خاموش زیادی را پای صندوق های رأی آورد و برنده انتخابات شود.
آنان به همین دلیل ترکیب یک کاندیدای متوسط مرد یعنی اسحاق جهانگیری و لعیا جنیدی را پیشنهاد داده­اند تا از جنبه تأیید صلاحیت شدن اسحاق جهانگیری مطمئن باشند و پس از تأیید وی محوریت مبارزات انتخاباتی مسئله حقوق زنان و لعیا جنیدی باشد و جمعیت خاموش زنان را پای صندوق ها آورد و جهانگیری به این وسیله راهی پاستور شود.

 سایت مشرق نیوز می نویسد: اصلاح طلبان باتوجه به ناامیدی از رای آور بودن کاندیداهای خود در انتخابات پیش رو، به دنبال طرحی جدید هستند. این که یک فرد به عنوان کاندیدا معرفی گردد و شخص دیگری به همراه وی برای معاون اولی تعیین شود الگویی است که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیاده می شود و اصلاح طلبان قصد دارند از این الگو برای انتخابات پیش رو بهره ببرند. اما در اینجا هدف استفاده از این الگو امری دیگری است و آن میل دادن زنان به رأی جنسیتی است تا بدین وسیله یعنی معرفی جنیدی به عنوان معاون اولی جهانگیری، وی بتواند راهی پاستور شود و از مسئله حقوق زنان استفاده انتخاباتی حداکثری برده شود.

رسانه نزدیک به محافل خاص در ادامه گزارش خود یکی از حاشیه های خانم جنیدی را طرز پوشش او و عدم استفاده از چادر معرفی کرده است.

 

 

 


 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر