کد خبر: 108035
A

ناصر قوامی: اصلاح طلبان باید شش ماه قبل نامزد خود را مشخص میکردند/ ظرف یک هفته و یک ماه که نمی‌شود کاری کرد

نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح طلب: « این رویه اشتباه بزرگان اصلاحات است. اینکه شورای نگهبان مخالف اصلاح‌طلبان است و اصولگرایان در شرایطی وارد رقابت می‌شوند که هیچ نگرانی بابت رد شدن گزینه اصلی خود ندارد، مشخص است. اما اصلاح‌طلبان هم باید از قبل نامزد نهایی خود را مشخص می‌کردند تا کار تبلیغات برای او شروع شود و مردم و رسانه‌ها از مواضع او مطلع شوند. ظرف یک هفته و یک ماه که نمی‌شود کاری کرد».

ناصر قوامی: اصلاح طلبان باید شش ماه قبل نامزد خود را مشخص میکردند/ ظرف یک هفته و یک ماه که نمی‌شود کاری کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و نماینده پیشین مجلس درباره علت تاخیر و تعلل در معرفی گزینه نهایی اصلاح طلبان گفت: «به نظر من اصلاح‌طلبان نه 20 اردیبهشت بلکه باید از 6 ماه قبل یا یک سال قبل نامزد نهایی خود را مشخص کرده و می‌گفتند که در اگر شورای نگهبان او را رد کند، در انتخابات شرکت نمی‌کنند».

وی با اشاره به اینکه «یک جریان با ریشه و بزرگ را نمی‌توان حذف کرد» گفت: « این رویه اشتباه بزرگان اصلاحات است. اینکه شورای نگهبان مخالف اصلاح‌طلبان است و اصولگرایان در شرایطی وارد رقابت می‌شوند که هیچ نگرانی بابت رد شدن گزینه اصلی خود ندارد، مشخص است. اما اصلاح‌طلبان هم باید از قبل نامزد نهایی خود را مشخص می‌کردند تا کار تبلیغات برای او شروع شود و مردم و رسانه‌ها از مواضع او مطلع شوند. ظرف یک هفته و یک ماه که نمی‌شود کاری کرد».

قوامی در پاسخ به اینکه علت تاخیر اصلاح‌طلبان در معرفی نامزد نهایی که آن را اشتباه می‌خواند، چیست؟ گفت: «به هرحال یک عده از اصلاح‌طلبان می‌خواهند که دست به عصا بروند و با هر شرایطی درقدرت بماند لذا این کارها را می‌کنند . اگر نه غیر از این توجیهی ندارد».

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر